מעבר לבעיות השמן הקשות, כל המגן התחתון היה חסר וכל השלדה למטה היתה חבוטה, שלא לציין קרעים במתכת למטה באזורים שתחת הדלתות. המנוע היה עם קומפרסיה חרא והרכב אגב נבדק במכון מבדק בהרצליה פיתוח שבודק בעיקר רכבי יוקרה והם מאוד מבינים ברכבים וידעו טוב מאוד לזהות רכבים בעייתיים (עובדה שכל רכב שעבר אותם בהצלחה היה אצלי ללא רבב ונמכר אחרי זמן רב כמעט במחיר שקניתי אותו, מפאת מצבו הטוב).
לכל החוכמולוגים כאן שמדברים בידענות על כמה זה רגיל ומוכר ברכבים, נזילות השמן וכיוב', אז בואו ואומר לכם שזה לא רגיל ולא תקין ולרוב זה גם לא ממחזיר השמן שאת זה כל המוסכים יודעים לתקן בקלות. רכשתי בסוף S6 שכן טופלה כמו שצריך וכן נשמרה, עם מנוע בקומפרסיה מושלמת בלי טיפה הפרש, אפס נזילות ואפס תקלות.
לא כזו שצריך לרוץ בין מומחה אחד לשני כדי ללטש חלקים שבורים או לרתך קומבינות לפתרון הבעיות.
כשקונים כזה רכב, קונים אותו בשביל האיכות והיכולות, לא בשביל להדביק ולרתך חלקים וגם אין סיבה לעשות את זה ברכב כזה אלא אם הוא הוזנח ועבר התעללות - מה שבדרך כלל קורה ביד השניה והשלישית משלמת את המחיר.
כל הקומבינות הללו ככה גם נראות בסוף ואני אישית לא רוצה להרגיש שאני נוסע ברכב כזה שמלא קומבינות. מי שרוצה ליסוע בגרואטה מכאנית שעברה שיפוץ, לבריאות. אני שילמתי כמעט מה שההוא רצה על רכב כמו חדש, בלי דבק חם או ריתוך קר.
ואגב, גם הפנים שלו היה שבור לגמרי, הכפתורים תקועים וחלקם מקולקלים בגלל קפה שנשפך, מגיני השמש תלושים מהציר וכל הפלסטיקות עקומות או מגורדות.
שלי מבריקה בפנים כאילו הרגע יצאה מהניילונים.
הפנים של הרכב מעיד על בעליו ויחסו לרכב וברכב כזה, מי שמזניח בפנים גם מזניח מכאנית.סטטיסטיקות: פורסם על ידי symatrix — 12 יוני 2014, 22:50
]]>