5 שניות אחר כך פתחתי אותו שוב והבנתי מה קורה שם:
ה50 קג״מ האלו הם 50 קג״מ יציבים לאורך רצועת סל״ד סופר ארוכה שמתחילה ממש ממש מוקדם (2500 סל״ד). זה כאילו נכנס באותה נקודה של הטורבו המקורי אבל מחזיק גדישה הרבה יותר עמוק לתוך הסל״ד הגבוה. ממש מעניין אותי איך זה מרגיש על הכביש. לחשוב שהS3 שלי שוקלת יותר (מישהו יודע כמה בדיוק יותר?), מוציאה 40 סוסים פחות ועם רצועת מומנט הרבה יותר קצרה ומאוחרת, זה פתאום מרגיש לי קצת מיושן כל הקונספט הזה סטטיסטיקות: פורסם על ידי Aviry — 06 דצמבר 2015, 21:53
]]>