הבזיון של היצרן ובמיוחד היבואן לא נתפס!
קניתי רכב (פאסאט 2009) במצב די חדש, טופל ב.ג.ג.ג. רעננה ולא נראה שהחליפו מותחן בהיסטורית טיפולים.
לפי בדיקה עם כמה מוסכים ועם רון לפי השנתון הזה יש צורך להחליף את המותחן כי המותחן התקול מותקן אצלי מהמפעל.
צ׳מפיון לא מודים בשום דבר, לא מכירים שום דבר כזה (ככה הם טוענים) דיברתי גם עם מנהלת השירות שם קטיה . יחס מזלזל בגלל שהרכב לא ״באחריות״, הרכב עשה פחות מ 30,000 ק״מ. מיותר לציין שאני לא מתקרב לשום דבר שקשור לצ׳מפיון יותר וככה אמליץ לכל בנאדם לפני שקונה רכב.
הדבר המוזר זה שאחרי שקבעתי בדיקה במוסך השחר שאמרו שאם הם מוצאים שהמותחן צריך החלפה הם מבקשים מהיבואן החזר ולא בטוח שיאשרו, בינתיים דיברתי עם קטיה שמשחקת אותה מפגרת שאין שום בעיה כזאת וזאת המצאה שלי .
יום אחרי שדיברתי עם קטיה מתקשר אליה הבחור ממוסך השחר ואומר לי אל תבוא אין לי חלק מתאים לפרק את הטיימינג !!! מוסך מורשה אומר שאין לו חלק מתאים לפתוח את המכסה של הטיימינג .. מאמינים לזה ? אשכרה היבואן לחץ עליו לא לטפל בי !!
הייתי גם במוסך פליקס בתל אביב הם התסכלו עלי כאילו המצאתי את התקלה ואין דבר כזה בכלל.
אני הולך לרון להחלפה אבל רוצה לתבוע לצ׳מפיון את הצורה , זה בזיון שאין כמותו . מה עושים עם התביעה ?סטטיסטיקות: פורסם על ידי Ranos — 22 אוגוסט 2018, 16:41
]]>