אל תשכח שכל העלויות של קפיצת ההספק הזאתי (בכל זאת 400-500 כ"ס) זה עוד לפני עלויות של שיפורי אחיזה והורדת הכוח לכביש (הנעה קידמית). קוילאובר איכותי יכול להגיע בקלות לעשירייה. גם צמיגים במקרה הזה לא יהיו עסק זול.
תבין אתה תיהיה חייב לשפר אחיזה כדי שתוכל להוריד את הכוח לכביש ולהנות ממנו. אחרת הרכב סתם יפרפר וכלום לא יצא מזה.
בהספק כזה הייתי ממליץ גם לשפר בלמים.
תלך לסדנא יסבירו לך הכל כמו שצריך ואז תבין יותר טוב.סטטיסטיקות: פורסם על ידי orha12 — 19 נובמבר 2017, 19:40
]]>