אהלן
הגעתי למסקנה שאני פשוט אוהב לעבוד על הרכב וכל זמן פנוי שיש לי אני מנצל אותו לעבודות מכונאות קטנות
טוב אז זאת עבודה קטנה שעשיתי היום בבוקר על משאבת הבוקר טוב של פלוצוואגן מי שמכיר המשאבה פשוט מתחילה להרעיש כמו שואב אבק תעשייתי, אצלי היא התחילה להרעיש מעט, אז אמרתי לעצמי למה לא לשפצר אותה.
טוב אז את המדריך עצמו אני פשוט מתרגם ומעתיק מאתר שמצאתי אז קרדיט לאתר UK-MKV
אתם שואלים למה? כי לא היה לי סבלנות לצלם זה לוקח יותר מדי זמן
טוב אז נתחיל.
דבר ראשון בטיחות קודמת להכל אל תעבדו מתחת לרכב בלי לאבטח אותו ואת עצמכם.
לא לוקח אחריות על אף אחד שמבצע את המדריך.
כלים דרושים:
ג'ק
2 בוקים
מברג T20
מפתח אלן 8 מ"מ
ראצט + בוקסה 10 מ"מ
מברג ראש שטוח
מקדחה עם מקדח 4 מ"מ
תוספות שנצטרך בשביל סידור המשאבה הם
6 ברגים 4 מ"מ באורך 50 מ"מ עם אומים תואמים ושייבות (תזכרו שכל בורג צריך 2 שייבות)
לוקטייט או שייבות ניילוק.
טוב קדימה לעבודה
מרימים את הרכב על בוקים ומתחילים.
שלב 1:
מורידים את המגן התחתון של המנוע 4 ברגי T20
שלב 2:
מפרקים את 2 הצינורות שמובילים אויר מהמשאבה הם מחוברים עם קליפס שצריך ללחוץ עליו מהצדדים כדי למשוך את הצינור החוצה מהתושבות שבמשאבה חלק קצת בעייתי תשתמשו במברג השטוח כדי לשחרר את הנעילה של הקליפס (בעדינות שלא ישבר)
בתמונה רואים צינור אחד אבל לא להבהל יש עוד אחד מאחוריו ונתקו את החיבור חשמל למשאבה, מסומן בחץ כחול.
שלב 3
פתחו את שלושת ברגי ה-10 מ"מ, שניים מסומנים בתמונה ויש עוד אחד בצד שלא מצולם. אחרי שפתחנו ההוצאה של המשאבה יכולה להתבצע בשתי דרכים
1. לפרק את 2 ברגי אלן 8 מ"מ התחתונים של תושבת המשאבה, קצת מסובך אבל אפשרימ ואז לשלוף את המשאבה
2. לשחק בזוית עם המשאבה בעדינות ולבסוף היא יוצאת החוצה, אותה השיטה גם בהחזרה שלה. אני אישית הוצאתי את המשאבה והחזרתי ככה.
שלב 4
המשאבה בחוץ , ניתן לראות שהניטים נפתחים ויוצרים דליפות אוויר החוצה.
שלב 5
לוקחים את המקדחה ובזהירות קודחים את ראש הניט, יש לבצע כל ניט בניפרד ולשים במקומו בורג שהכנו מראש + לוקטייט או שייבה ניילוק.
והתוצאה הסופית
שלב 7
מרכיבים את המשאבה בסדר הפוך.
ונהנים משקט