זה נראה פיתרון טוב מאד ... וגם נראה שההנדסה שם יחסית פשוטה (חלק מהקוילאובר, בלי הרבה מערכות נוספות).
לפי המבנה, נראה שזה באמת לא מפריע לקשיחות המוגברת של ההנמכה עצמה (והבנתי ש-KW נחשבים לטובים),
ומאידך, מאפשר לך לחיות חיים נורמליים בעיר ... יש לשים לב שגם אחרי ההגבהה הקפיצים נשארים בקשיחותם,
דהיינו, הרכב לא יחזור לרכות המקורית בעת ההגבהה, אלא, רק יהיה גבוה יותר ועם אותה קשיחות מוגברת של ה-KW.
אווירי ... נשמע כמו שדרוג מוצלח ל-KW שלך ... הם כותבים שאפשר להוסיף את זה לקוילאוברים קיימים.
לגבי התנהגות הרכב אחרי הקשחה, זה כבר באמת עניין של ייעוד הרכב והעדפת הנוהג.
אני נוהג הרבה בינעירוני, שהרבה ממנו לא "אספלט איכותי", ולכן, אני די זקוק הרכות (המועטה) שיש ברכב שלי.
אני מבין שרוב הנוהגים הספורטיביים יעדיפו אותו מונמך ומוקשח, כי זה מוריד מרכז כובד ומשפר חדות ותגובתיות.
אולי אני עוד אשתכנע יום אחד