עמוד 1 מתוך 1
סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:27
על ידי Ac Performance
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:30
על ידי Polo2010
יש כאלה הרבה בחו"ל זה יבוא אישי אני חושב.
נ.ב
איפה צילמת את זה?
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:32
על ידי איתי878
אחת היפות!!
תעלה גם הml מאחורה.
זה צולם באשקלון ליד חוף דלילה
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:43
על ידי Polo2010
הרישוי של החיפושית יפה?
סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:47
על ידי andernalin_junk
איזה מגניב
החיפושיות צ׳ופ טופ נראות בן זונה
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:54
על ידי Aviry
איזה CHOP!! גדול!
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:57
על ידי Ac Performance
הייתי צריך להשאיר לו כרטיס ביקור של האתר
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 18:58
על ידי Polo2010
רגע היא כך מיוצרת או שהבעל של הרכב עשה את זה?
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 19:38
על ידי Aviry
זהו, במפגש הקרוב אני מחלק לכם כרטיסי ביקור של האתר, תתחילו להפיץ

סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 20:52
על ידי andernalin_junk
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
16 ספטמבר 2011, 21:04
על ידי roi-arg
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
17 ספטמבר 2011, 00:54
על ידי ran1012
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
17 ספטמבר 2011, 09:39
על ידי בני ארוך
היא הייתה מוצעת למכירה אם אינני טועה.
רועי, האמת שהמטרה של החיפושית שלי זה להיצמד למראה הקלאסי בשילוב המגע הייחודי של הטעם שלי.
האמת שרמת ההספק והעבודה שלי עליה בתקופה האחרונה ירדו מ100% ל0%, אין לי טיפת זמן ולכסף כרגע יש עדיפויות אחרות.. אבל בקרוב אני מקווה להעלות לכם כמה תמונות של מה הגעתי עד היום.
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
17 ספטמבר 2011, 22:08
על ידי amit133
ניראת מטורפת!!
אבל מה דעתכם על חיפושית עם מנוע של STI?
Re: סתם חיפושית מעפנה

פורסם:
18 ספטמבר 2011, 19:48
על ידי Matan Michaeli
יש באגי כזה שעשו עליו פרויקט של מנוע sti מטורףףף ביותר