טוב אז סתם משכתי אתכם:
האוטו אצלי עוד מעט שנה כבר, אין ספק שהקצב שלי איטי יותר מבדרך כלל, אבל ככה שזה כאתה כבר אבא ל2, סדר העדיפויות שלי שונה היום.
כמו שסיפרתי בעבר, קניתי את האוטו עם תוכנה של APR ובS3 הזו, זה מספיק כדי להרגיש חזק בסטייג׳ 1 בדיוק כמו ה Stage 2+ שהיה לי בS3 הקודמת ולכן החלטתי שאני מתרכז בעניינים קוסמטיים קודם.
ההחלטה הזו התחזקה כשAPR החליטו להוציא עדכון גרסא שהעלה את האוטו שלי לתוצאה הבאה על הדיינו:
- IMG_3952.JPG (2.48 MiB) נצפה 8610 פעמים
357 כ״ס ורצועה יפה של 53-55 קג״מ
(תתעלמו מהגלים בגרף, עלינו ישר אחרי צריבה בלי אדפטציה ובלי כלום).
אז כן, קולר דאון פייפ ויניקה יביאו אותי קרוב ל400 אבל דגדג לי יותר להביא את הS שלי להראות כמו שאני מתכנן. אז בנתיים נאספו כמה חלקים בבית (ועוד כמה שבדרך) שהחלטתי שאני לא מרכיב אותם עד שכולם מגיעים, ובנתיים שברתי את הראש במשך חודשיים מה לעשות עם ג׳נטים. בסוף הגעתי להחלטה שיצאתי מרוצה ממנה מאוד:
- FullSizeRender 10.jpg (2.33 MiB) נצפה 8610 פעמים
- FullSizeRender 9.jpg (2.63 MiB) נצפה 8610 פעמים
- FullSizeRender 8 copy.jpg (1.37 MiB) נצפה 8610 פעמים
מצטער שאין לי תמונות רציניות יותר, מבטיח לצלם בהמשך אחרי שכל מה שאני מתכנן יהיה מוכרב.
אז למה שברתי את הראש לגבי הג׳נטים?כי בניגוד לכל MQB אחרת, ובניגוד לרכבים הקודמים שהיו לי שהיו מבוססים על שדלת הגולף 5 (כולל הS3 8p שהיתה לי), כל ג׳נט מעל רוחב 8 או 8.5 עם אופסט של פחות 45 היה התאבדות, סיכוי של 100% שהג׳נט ישפשף את הכנף.
בS3 סדאן זה לא המצב, מעבר לזה שהיא בולעת בקלות גם ג׳נטים 20״ (שאי אפשר לאשר ברשיון), האמריקאים נוסעים גם עם ג׳נטים 19x9.5 concave אמיתי כאילו זו היתה RS5. הכיוון הראשון שיש היה לחפש ג׳נט כזה (19 עם רוחב 9 או 9.5) שאחרי הנמכה היה הופך את האוטו להצגה אמיתית, בסופו של דבר זה כיוון שריד מהפרק לאחר שהבנתי שעם צמיג ברוחב 235 (אפשר לדחוף גם 245 ו 255 אבל לא ניתן לאשר ברשיונות) אני אהיה צריך לחיות עם מתיחה קלה לצמיג שתפגע לי בנוחות הנסיעה וכנראה גם בגמישות של הצמיג ובביצועים שלו בנהיגה אגרסיבית. התבאסתי, אבל אחרי שמצאתי את הסט שלי, שכחתי מהבאסה הזו. אולי בסט הבא
מה קניתי?
רפליקה של R8 ב19״ ברוחב 8.5 אופסט 40 עטופים בHankook Ventus S1 Evo 2
צמיגים:מחירי הצמיגים בארץ השתנו הרבה מאז שהייתי צריך לקנות צמיגים פעם אחרונה. בהרבה פחות מהמחיר שקניתי Hanook S1 Evo1 לפני כמה שנים ב18״ אפשר לקנות היום Michelin PS4 או PSS והHanook לא הרבה יותר זול מזה ולכן זו בחירה קלה. ב19״ המצב קצת שונה. ההנקוק האלו עולים סביב ה650-750 ליחידה ב 235/35/19 בעוד שסט של michelin או conti עולה 1100-1200 ליחידה ולכן ההחלטה על הHankook היתה קלה יותר. בטח כשזה הדור החדש של צמיג שכבר היה לי והייתי מרוצה ממנו, ובטח אחרי שקראתי מבחנתי כאלה בהם הוא אפילו ניצח את המישלין:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htmהמעבר מהConti Sport 2 המקוריים שלי ב225/40/18 ל Hankook האלה ב235/35/19 היה הפתעת המאה, תכננתי לספוג קצת פחות נוחות, בעיקר בגלל החתך, אבל התוצאה היתה הפוכה. ביחד לקונטי (שאין מה לעשות, כבר לא הכי טרי) הצמיג הזה שקט יותר, ורך יותר, מרגישים את זה כבר בבור הראשון. גם מבחינת ביצועים, זה צמיג עם דופק קשיחה באופן יחסי והאוטו באופן כללי מתנהג טוב יותר. אני מרוצה! אפשר להתקדם
עדכון נוסף תוך כמה שבועות, מבטיח!