S5מגיעה עם מנוע סופרצ׳ארג׳ר 3.0 ליטר עם הנעה 4 על 4 מלאה עם חלוקה של 40:60 אחוז מהכוח אחורה:קדימה
שים לב שב2012 הייתה מתיחת פנים ששינתה מנוע, הנתונים שראיתי הם על מנוע ה333 כ״ס.מבחינת שיפורי כוח בS5 תוכנה בלבד תביא אותך ל444 כ״ס על פי APR
והחלפה של פולי לסופר צ׳ארגר ל458 כ״ס
http://www.goapr.com/products/ecu_upgra ... b85s4.htmlTTהבסיסית מגיעה עם מנוע טורבו 2.0 ליטר והנעה קדמית בלבד
(הדגם 2.0 קוואטרו מגיע עם מערכת האלדקס עם הנעה 4 על 4 ששולחת כוח במקרה הצורך אחורה ורב הזמן היא קדמית)
בTT תוכנה תביא את הרכב ל314 כ״ס
http://www.goapr.com/products/ecu_upgra ... 3_mqb.htmlהחלפת טורבו לגדול לזה של הגולף R / Audi S3 / TTS והרכב יהיה קרוב ל362 כ״ס
אם משלימים את כל החבילה עם אינטרקולר, דאונפייפ ויניקה מגיע ל380+ ברכבים עם הטורבו הזה.
לדעתי כמות כזאת של כוח על הנעה קדמית זה מיותר, הרכב יחפור במקום הרבה... אם המטרה זה כוח - הייתי מחפש 4*4 או לפחות הנעה אחורית.
-----
זה בנושא של כוח, אני לא יודע מה התקציב שלך ומה תכננת אבל קח בחשבון שהS5 כנראה תיהיה משמעותית יקרה יותר להחזקה ותיהיה כבר מיושנת מבחינת טכנולוגיה ביחס לTT שיש בה את הטכנולוגיה הכי חדשה שיש לאודי (כולל הVirtual cockpit).
במקומך הייתי מחכה לTT Quattro.