כן מאור צודק,זה שווה התייחסות..
אבל קודם אתן סקירה קצרה עם תמונות..
לאחר סיום בניה ונסיעה של כמה אלפי קילומטרים הוחלף טורבו ליותר גדול GTX3582
עם הטורבו יגיעה גם הסעפת פליטה חדשה של TSR.
כמו כן הוחלפו קוהלי הצתה לIP.
לאחר שידרוג טורבו היה חשש שיתחיל להחליק הקלאץ נוכחי DXD EXTREME סטייג4,לכן נרכש קלאץ יותר חזק שהוא בנתיים שוכב לו וממתין ליום הרכבה הגורלי.
הDXD עד היום מורכב ברכב,ועשה כבר 15K של בדיקות דיינו,לחיצות ונסיעות אגרסיביות..עומד בגבורה ואני מרוצה ממנו מאוד.קצת תמונות של קלאץ החדש,כי הוא פשוט נראה כמו איזה תכשיט..
עוד רכש מגניב שהיה לאחרונה זה מכסה שסתומים של IE.
בין כל הכיוונים וריצות על דיינו הרכב עבר עוד המון שידרוגים קטנים,תיקונים של דברים קיימים.כל הזמן נתקלים במכשולים חדשים,המצערת לדוגמה..שבה פרפר פלסטיק היה נשבר בגדישה מעל 2 באר.מיכאל בנה מצערת מוגדלת חדשה,כי פשוט אין למכירה מצערת גדולה לTFSI בעולם..
אז לאחר תקופה ארוכה הרכב מכוון ומוכן לקרב..
תודה ענקית לשי על עבודה הקשה בטיונינג,ולמיכאל רייכלין שבנה את הרכב.אז נשאר רק דיינו לא?
על דלק 98 עם טולול הרכב הוציא מעל 600 כח ו64 קג''מ בגדישה של 2 באר 30 PSI.
תוצאות לפנים וכעת מתכוננים בכל הכח לדראג,תשארו עוקבים כי יהיה מעניין..