[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead מבקש ייעוץ בקניית פולו Gti (כ״ע) | VAGIT
הייתה לי אחת לפני הקופרה זה היה הרכב הראשון שלי, ויש לי רק דברים טובים לומר עליה
הרכב קטן, זריז, מנוע 1.6 16V עם 125כ"ס. מאובזר ברמה ממש טובה, בין עם זה כסאות תומכים, פנסי קסנון מקוריים מהיצרן (אפילו הגולף GTI לא הגיעה איתם אז), וכלה בניקלים מסביב ללוח השעונים. מבחינת נסיעה מרגישה ממש טוב, עד היום האחרון שלי איתה, נהניתי מכל ק"מ צריכת דלק מעולה, היה יוצא לי בממוצע 600 וקצת ק"מ למיכל של 45 (כ1/13) בנסיעה משולבת, 1/17 בנסיעה לאילת.
אחזקה לא זולה, כמו כל VW בעצם, אבל חיים רק פעם אחת מחלות ידועות זה קלאץ', ABS, ותבדוק טוב את הגיר. קשה להשיג אחד מקורי, שמעתי על אחד ששם גיר של 1.4.
כמו שאמרתי אוטו קטן, מאוד קטן, הבגאז' קומפקטי מתאים למקסימום סאב וופר ושישיית קולה.
בגדול ממליץ על הרכב בחום, (אל תצפה למפלצת, זה לא בדיוק רכב ספורט, אבל היא נותנת המון הנאה) שים לב שלא נשארו הרבה כאלה, ועוד במצב סביר. כשמכרתי את שלי, ראיתי הרבה במצב שלא הייתי מתקרב.
ומצטרף להמלצה לבדיקה אצל רון. אני אישית לא אוהב את כל המכוני בדיקה האלה, שמורידים לך את כל החשק לקנות אוטו. הם מסוגלים לתת 40% שמישות על רכב חדש מהיצרן..
כשאני הגעתי עם האביזיה קופרה שלי למכון בדיקה לפני שמסרתי את הרכב לאוטו דיל בעסקת טרייד אין (קופרה 2010 עם 5,045 ק"מ) הכל יצא 'וי '
יחד עם זאת, אכן ידוע כי מכוני הבדיקה מכסת"חים את עצמם וקוטלים את הרכבים - אבל דווקא בתור הקונה (ויסלחו לי כל המוכרים) הייתי ממליץ לקחת את הרכב לבדיקת רכב לפני קנייה (וגם אחר כך למוסך שאתה סומך עליו!) רק ע"מ שיהיה לך בשר להוריד מחיר...
בהצלחה! גיא
Seat Leon Cupra GIAC tuned Mk2 FL - SOLD Seat Leon Cupra 280 - she's here!!!
אני בעל פולו GTI 2000 במשך 4 שנים (אתה מוזמן לראות אותה בפורום קוסמטיקה-עברה צבע והעלתי תמונות),בגדול אין מה להוסיף על שמקס אמר. אצלי הרכב עושה 1/12,לגבי הבאגז הוא לא פצפון אבל יחסי לרכב קטן,אם אתה לא בענין של מערכות מפוצצות עם סאבים מטורפים אז לא תהיה לך בעיה של מקום.
המחלה הכי קשה שתעלה לך הכי הרבה כסף זה הגיר, ב-120 אלף הגיר מתפורר,תוודא שהרכב עבר שיפוץ גיר לפני קניה גם אם הוא עבר את ה-120 וגם אם לא. המחלה אחריה היא ה-ABS. חוץ מזה אין משהו מיוחד,לאט לאט מתחיל להיות קשה למצוא חלקים אבל מסתדרים. יש אחת שמסתובבת למכירה שעברה תאונה חזיתית,כל הפרונט לא מקורי,יש אחת עם טורבו(היחידה בארץ) שגם למכירה ויש את כל הרגילות (כמו שלי) שהן למכירה.
איך תדע אם זו פולו GTI ולא דגם אחר? פנסי קסנון עם שפריצרים, גריל כוורת שחורה מקדימה,כריל כוורת מקדימה למטה,גריל כוורת+פנסי ערפל, גאנטים 15 מקוריים של BBS, סאנרוף, פסי קישוט סביב הרכב צבועים בצבע הרכב ולא שחור, כיסאות ספורט עם הסיפרה 1 עליהן (גם מקדימה וגם מאחור), סביב השעונים יש ניקל ולא פלסטיק אפור, על ידית ההילוכים רשום GTI, אם לא נגעו אז במנוע תראה את הכיתוב 1.6 16V.