[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead יעוץ ברכישת גולף ג'נריישן 01-04 | VAGIT
שלום לכולם יש לי כיום פולו 16v שנת 97 100 כ"ס שמפורסמת למכירה עקב הצורך להתקדם לרכב אוטומט (האישה לא מוכנה לנהוג בגיר ידני) ואני חושב ליקנות במקום הפולו גולף ג'נריישן מנוע 2000 סמ"ק אוטומט במודל 01 עד 04
עכשיו רציתי את עזרתכם שתוכלו ליעץ לי על הרכב הצפציפי הזה.. חלק אומרים שיש לא בעיות בגיר?!
לאבא שלי יש גולף כזאת שנת 01 והיא ממש שמורה ואין שום בעיות איתה (עשינו לה בדיקה גם בקומפסיטסט ובצ'מפיון והכל היה בסדר גמור) אבל עדיין הרבה אומרים לי שזה עסק יקר מידיי העניין של הגיר
אשמח לקבל יעוץ מאנשים שמכירים את הרכב ולא רק בעניין הגיר אלה בכל הקשור להחזקה והבלאי הנפוץ אצלו..
ומה ההבדל בין מודל 01 ל04? מה השינויים שהתחדשו מבחינת איבזור וכל השאר?
לגיר 01M יש קולר יחסית קטן שנסתם עם השנים, הדבר הכי טוב לעשות לגולף כזו זה להתקין קולר חיצוני (סדר גודל עלות 1000 ש"ח) ואתה יכול לנסוע שנים רבות באמינות.
ההבדל היחיד שאני מכיר מבחינת "איבזור" זה תוספת ESP החל משנת 2002 .
כל המחלות ברכבים האלו ידועות ולא קריטיות.
רשימה חלקית : רדיאטור חימום פנימי מיקרוסוויץ' במנעולי דלתות מנוע 2.0 אוכל שמן בין טיפול לטיפול הסיפור עם הגיר שפירטתי קודם בית פיוז קדמי של מאווררים פלוס מזגן מותך עם השנים
אני אישית בעלים של גולף דור 4, לא ג'נרישין, הרכב שנת 01 מנוע 2.0 ידני. לגבי הגיר ענה לך אייל, אני רק רוצה לתקן אותו בעניין הESP, הוא קיים גם בשנתון 01, ברכבים בדגם ה"מפואר" יותר שמגיע עם מזגן שונה ועוד כמה שטויות, בודאות, הרכב נמצא כ3 מטרים ממני. מה שיש לי להגיד על הרכב בכללי הוא שזה רכב מדהים, מאוד מהנה לנסיעה, נוח מאוד, מרווח יחסית להרבה רכבים אחרים, תצרוכת דלק קצת גבוהה אבל שווה את התשלום (אני אישית נוסע עם ג'נטים גדולים מאוד ובגלל זה משלם גם קצת יותר על דלק). ממליץ בחום!
גם לי היתה גולף כזאת בדיוק (ג'נריישן 2.0 משנת 2001) ונכון יש את כל התוספות הללו. הרכב עבר כ-250,000 ק"מ עד שנגנב לצערי לפני כחצי שנה. רכב מהנה ונוח מאוד. לי לא היו שום בעיות גיר ורדיאטור פנימי אך שאר הבעיות כן היו והן לא נוראיות. במקרה של הסוויץ בדלת, אפשר לחיות איתו, וגם עם בית הפיוזים ההחלפה לא יקרה (לאחר שהחלפתי פעם אחת ממש מזמן פשוט הקפדתי לבדוק בכל טיפול את מצב האומים ולהדק אתם לפי הצורך).
זה לא מחמיר, זה תופעה ידועה במנועים הללו, ושוב רק ב2.0 ולא באחרים. אני אישית בודק אחת לשבוע (הרכב נוסע מרחק קצר מאוד ביום) ויוצא לי להוסיף בין טיפול לטיפול אולי פעמיים כמות של כחצי כוס שמן.
ברכבים עם מנועים גדולים כמו סופות וסיקסים לדגומא יש אכילת שמן באופן קבוע ללא קשר למבנה שלו.
תמיד שמחים לעזור. בקארספורום יש יותר מידי הודעות ככה שכול נושא נדחק במהירות למטה אם הוא לא מעורר עיניין רב, אני אפילו לא נתקלתי בנושא שהעלת שם ואני מטייל שם מידי יום.