מה אני צריך ברכב ? דבר ראשון זה המצב של המנוע ורצוי גם שהסלון לא עבר מלחמה גרעינית עם שריפות במושבים של מסיגריות , שיהיה משנת 2008 ומעלה רצוי צבע לבן או אפור
הרכב צריך להיות אוטומט , רצוי גם יד נמוכה (עד 2 גג 3 ) ק''מ סביר לשנה של האוטו לא מונית 400 אלף
תודה לעוזרים ( שמידה ויהיו )

