דלג לתוכן

  • המגזין
  • פורום
  • הרשמה
  • התחברהתחבר
     
     
     
    שכחתי את ססמתי
חיפוש מתקדם

מתלבט פאסט או ג'טה 2009- 2011 ?

  • עמוד ראשי קניה/מכירהרכבים
קניה ומכירה של רכבים.
פרסם תגובה
הודעה אחת • עמוד 1 מתוך 1

מתלבט פאסט או ג'טה 2009- 2011 ?

על ידי moshe_levy » 25 פברואר 2018, 17:38

שלום חברים,הכוונה מבחינת אמינות צריכת דלק מחלות ידועות איזה מנוע מומלץ ה 1.6 או 1.2 טורבו או ה 1.4 טורבו. או אולי את ה1.8 טורבו.
האם את הגיר הפלטנטרי אם היה....או שיש רק ה DSG והאם כדאי לגעת בו בכלל.
בקיצור כל המלצה הארה או הערה יתקבלו בברכה.

Sent from my SM-G610F using Tapatalk
סמל אישי של המשתמש
moshe_levy
משתמש חדש
משתמש חדש
 
הודעות: 13
הצטרף: 16 נובמבר 2016, 09:10
חזור למעלה

פרסם תגובה
הודעה אחת • עמוד 1 מתוך 1
חזור אל רכבים
מי מחובר
משתמשים רשומים: Google [Bot]
התחברות
 
 
 
שכחתי את ססמתי
  • עמוד ראשי
  • כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]

אודות

VAGIT.co.il הוקמה ב2011 במטרה לאחד את קהילת חובבי קונצרן VAG המכיל בתוכו את מותגי Audi, VW, Seat ו Skoda. עד מהרה הפכה ואגית להיות להיות הקהילה הגדולה בישראל לחובבי המותג וכן לאחד ממקורות המידע הגדולים ברשת בנושא.

לינקים

  •  פורום
  •  תנאי שימוש
  •  שאלות נפוצות
  •  צור קשר
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.