תמונת פרופיל

פורסם:
06 אוגוסט 2011, 12:19
על ידי Polo2010
אפשר שאנשים יוכלו לעשים תמונות פרופיל בכל גודל כמו ב"קארספורום" כי יש לי מלא תמונות של הרכב שלי ושום תמונה לא מתאימה
Re: תמונת פרופיל

פורסם:
06 אוגוסט 2011, 17:33
על ידי Aviry
בפרופיל האישי שלך, תחת ערוך סמל אישי רשום לך בפרוש את גודל התמונה המקסימלי שמותר להכניס, 200 פיקסלים רוחב על 150 פיקסלים רוחב, כמו כן התמונה לא יכולה להיות גדולה מ40K.
אם היית עומד בקריטריונים האלו התמונה הייתה עובדת, שום מערכת פורומים לא יודעת להקטין לך את התמונה לבד.
מה שכן, בפורום VAGIT גודל התמונה המותר גדול יותר מבכל פורום אחר בתחום הרכב, אז להגיד כמו ב"קארזפורום" גם לא כל כך מובן לי.
בכל מקרה, אני אעזור לך עם זה הפעם, תתחדש על התמונת פרופיל החדשה.