עדכונים מהפורום

פורסם:
18 יולי 2012, 10:41
על ידי פליקס - מאז 1946
שלום,
איך אני מקבל עדכונים למייל שלי אודות התייחסות לשרשור?
אבי
Re: עדכונים מהפורום

פורסם:
19 יולי 2012, 18:32
על ידי Ram_SL
כאשר אתה כותב תגובה לאותו נושא יש לך לסמן ב "וי" לפני שליחה ההודעה שורה : הודע לי כאשר תגובה נשלחת
ואז תקבל למייל התרעה שיש משהו חדש באותו נושא ..
ואם כבר שלחת את ההודעה ופשוט שכחת לסמן אתה יכול לעשות עריכה ולסמן א תזה .