מחשב דרך באיביזה 2013
שלום
האם משהו יודע היכן ממוקם (במידה וקיים) הפלאג של החיבור למחשב הדרך באיביזה 1200 TSI אוטומאטית 2013?
תודה מראש
אריק
האם משהו יודע היכן ממוקם (במידה וקיים) הפלאג של החיבור למחשב הדרך באיביזה 1200 TSI אוטומאטית 2013?
תודה מראש
אריק