[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • עזרה בתמונת פרופיל
עמוד 1 מתוך 1

עזרה בתמונת פרופיל

הודעהפורסם: 27 יוני 2011, 18:19
על ידי עדי
איך אני שם תמונה בפרופיל שלי.
אני פשוט לא יודע איך
תודה לעוזרים

Re: עזרה בתמונת פרופיל

הודעהפורסם: 02 יולי 2011, 09:40
על ידי nex
נכנס ללוח בקרה למשתמש
לשונית פרופיל
ערוך סמל אישי
ואז יש לך 2 אפשרויות, להעלות מהמחשב, או מקישור.

אל תשכח, שגדול התמונה מוגבל ל-200פיקסלים רוחב, על 150 פיקסלים גובה, ו/או 39ק"ב.
ואם התמונה גדולה מזה, לא תהיה אפשרות להעלות אותה.

למקרה שאתה לא יודע מה גודל התמונה:
אם יש לך חלונות 7, תצביע על התמונה במחשב, ויקפוץ לך חלון קטן, שם כתובות המידיות בפיקסלים, ומשקל התמונה

איך משנים גודל של תמונה?
1) פוטושופ, האופציה הכי איכותית ומדוייקת
2) להעלות את התמונה לIMAGESHACK.US ולבחור באופציה הקטנה
3) בעזרת ה"צייר" של ווינדוס, תפתח את התמונה בצייר, סמן את כולה (CTRL+A), כפתור ימני עליה, וRESIZE(או- שנה גודל?), תבחר בלשונית פיקסלים, ותרשום 200 בגובה, הוא אוטומטית יתן לך את הרוחב.

בהצלחה!

Re: עזרה בתמונת פרופיל

הודעהפורסם: 02 יולי 2011, 12:38
על ידי Aviry
מצטער שלקח לי זמן להגיב פה, אבל אם אחרי ההסבר של NEX אתה עדיין מסתבר, שלח לי את התמונה לinfo@vagit.co.il ואני אסדר לך אותה בפרופיל.

Re: עזרה בתמונת פרופיל

הודעהפורסם: 03 יולי 2011, 01:31
על ידי AHG
הכי פשוט לעשות RESIZE ב-PHOTO EDITOR או PHOTO MANAGER של ה-OFFICE.