[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead פולו 2000 GTI חום מנוע | VAGIT
בזמן האחרון חום מנוע עולה לעיתים,היו כמה פעמים שהמים יוצאים מהעודפים,ניגשתי לכמה מוסכים אף אחד לא יכול לפתור לי תבעיה ולכן אני נעזר בכם,אז אשמח לקבל המלצות.. שבת שלום לכולם
צריך דבר ראשון לאבחן את הבעיה הבדיקה צריכה להעשות ע"י מישהו מבין מן הסתם יש לבדוק את המאווררים , שהם עובדים כאשר הרכב מגיע לטמפ' עבודה וששני המהירויות עובדות. בדיקה שניה לבדוק שאין כשל בטרמוסטט , יתכן מצב של טרמוסטט סגור. דבר שלישי יכול להיות גם משאבת מים.
הכל תלוי בסימנים שיש לרכב, במצב התחזוקה וכו.. כך שדי קשה לאבחן ע"י תגובות באינטרנט.
בדקתי כל דבר אפשרי,אבל שמתי לב ברגע שהוא מגיע ל-110 המאוורר מתחיל להכנס לפעולה ולאט לאט הוא יורד,יש מצב הוא נכנס מאוחר מידיי לפעולה,אולי היוניט לא טוב? בפעם הראשונה שזה קרה לי המנוע היה מדומם,פיתאום יצאו לי מים מהעודפים
לפי מה שאתה מתאר המהירות נמוכה של המאווררים לא עובדת. תבדוק זאת ע״י הדלקת המזגן ותראה אם שני המאווררים נכנסים לפעולה ברגע שאתה מפעיל את המזגן. במקרה כזה יכול מאוד להיות שגם הטרמוסטט נהרס מחימום יתר. קודם תבדוק את המאווררים ותחזור לדווח.
יכול להיות חלק ברדיאטור סתום, והמאוור לא מרגיש את החום המדוייק שהמנוע נמצא בו, ונותן פקודה למאווררים להדלק מאוחר מידי. לפני חודש זה היה בידיוק הבעיה אצלי.