שלב ראשון
השעון הנבחר הוא של APR
קיט שלם שמגיע עם כל החלקים הנדרשים לההתקנה
הקיט לא דורש חיתוך או התעלקות על חוטים קיימים ברכב, הקיט מגיע עם צמת חשמל וקונקטורים שמתחברים לרכב בצורה מושלמת,
השעון יושב בפתח השמאלי של המזגן.
מראה תא הנוסעים לפי ההתקנה
הקיט בשלמותו לפי ההתקנה
פירוק פתח המזגן להרכבת הפוד
חיבור השעון והפוד
הפוד מורכב עכשיו נשאר רק חיווט
אפשר לראות את החיווט שמגיע עם השעון (חוטים כחולים וקונקטורים אדומים)
וקונקטור לבן לחיבור לחיישן גדישה MAP
מוציאים את הבורר מצבים של התאורה
אפשר לראות את הקונקטור המקורי שלו (אדום)
חיבור הקונקטור המקורי לצמת חשמל שמגיעה עם השעון
בלי שום חיתוך
הרכבה הצד השני של צמת החשמל שמגיעה עם השעון לבורר המצבים של התאורה
הרכבת חיישן הגדישה (MAP) לתושבת יעודית לMK7
והרכבה לרכב בברגים קיימים
וצינור גדישה עם חבק מקורי (מגיע גם בקיט)
העברת צינור הגדישה בצורה אסתטית בתא המנוע עד החיישן גדישה (MAP)
חיבור החיישן גדישה לשעון ע"י הצמת חשמל המצורפת (קונקטור לבן)
10 דקות עבודה
ויש לנו שעון גדישה