[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead מייספייר ב גולף דור 1.6 | VAGIT
רכשתי גולף מנוע 1.6 דור 6, אני מרגיש רעידה קטנה בסרק לפעמים זה מתחזק טיפה שהרכב חם כך לפחות הרגשתי,בנסיעה לא מרגשים כלום, חיברתי VAGCOM בדקתי בלוקים 15 ו 16 , מצאתי שה counter בסילנדר 4 עולה ל12 ואז מתאפס,בדקתי פלגים וראיתי שיש פלגים מסוג denso האם הבעיה יכולה להיות מהפלגים ? או שזה קשור כוהל הצתה וחוטים? או שזה טבעי ברכב הזה
לגבי המיספיירים, אם זה רק בצילינדר מס' 4, תנסה להצליב את הפלאג של צילינדר 4 עם פלאג של צילינדר אחר. אם עדיין יש מיספיירים תנסה להצליב סליל הצתה של אותו צילינדר עם סליל הצתה אחר. אם זה לא שינה כלום אז זה יכול להיות מזרק או צמה של של הסלילים (לרוב). לא הייתי מחליף כלום בשלב זה.
עדכון, החלפתי את הפלגים לNGK, לא הרגשתי שזה עזר, עדיין מרגיש רעידות בעמידה בניוטרל במיוחד אחרי נסיעה ארוכה (שעה פלוס), בדקתי עוד נפעם וראיתי שזה לא תמיד בסילנדר אחיד (רוב ה מייספייר בסילנדר מספר 4 אבל גם בשאר לפעמים מופיע). האם להחליף כוהל ? , ראיתי שהוא מסוג temic (שזה המקורי) , האם יש המלצות לחברות אחרות ? או איזו כוהל כדאי להחליף ? ומה המחיר שלו פלוס מינוס.
אל תרוץ לקנות חלקים לפני שעלית על הבעיה..אם הבעיה העיקרית היא בצילנדר 4 תנסה לעשות שוב את ההצלבה ותראה אם זה הועיל במשהו.. אם לא סימן שזה לא הצתה פשוטה של פלאגים וקוילים ושצריך לחפור עוד קצת..
הצלבה של קויל..סליל הצתה בתרגום חופשי.. מה שנמצא מעל הפלאג לוקחים את הקויל מהצילינדר ה"בעייתי" שמופיע במחשב ומעבירים אותו לצילנדר אחר..אם הבעיה עברה לצילנדר שהעברו אליו את הקויל אז הבעיה היא קויל דפוק..אם הבעיה נשארת באותו הצילנדר לפני ואחרי צריך להמשיך לחפש