[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Audi A3 | VAGIT
מעוניין לעשות לאאודי a3 ניהול מנוע של apr רציתי לדעת קצת פרטים על הניהול מנוע ממי שעשה בדגם הזה , שנתון 14 , 1.8t במה זה כרוך? האם יכולות להווצר בעיות ברכב כתוצאה מכך? באם היצרן מכיר בניהול מנוע או שהאחריות מתבטלת?
במידה והחלטתי שאני כן מבצע ניהול,האם כדי להשקיע במערכת פליטה של Remus 2 אגזוזים בדומה למקור כך שהאחריות לא תתבטל והאם זה באמת מוסיף לסאונד ולכוח של הרכב?
במה זה כרוך - ביקור של כחצי שעה אצל אחד מהמתקינים של APR בישראל.
בעיות - תפוקת המונע גדלה באופן משמעותי מאוד, והדבר גורם למאמץ גדול יותר של המנוע. לכן מומלץ לקצר את הטווח שבין טיפול לטיפול (מ15K לפי הנחיות יצרן ל10-12 אלף). כמו כן, הבלאי הטבעי של חלקי ההינע יהיה מואץ במקצת לעומת רכב סטנדרטי. אף אחד לא יכול להגיד לך בדיוק בכמה, אבל יש אנשים שנסעו עשרות אלפי קילומטרים עם תוכנה ולא הרגישו בבלאי הזה.
אחריות - היצרן לא מכיר בשום תוכנת ניהול מנוע של צד שלישי. הפתרון: לפני כניסה למוסך של היבואן, שם מחברים את הרכב למחשב לצרכי דיאגנוסטיקה, קופצים לסדנא אצלה התקנת את התוכנה - ומסירים אותה. לאחר הביקור במוסך חוזרים לסדנא ומחזירים את התוכנה. השירות הזה ניתן ללא תשלום מצד הסדנא(ות).
מערכת פליטה - ברגע שאתה מחליף את מערכת הפליטה זה לא משנה כמה יציאות יש לה. ברגע שהרכב על הליפט רואים מצויין שמדובר במערכת aftermarket ולא מערכת מקורית של הרכב. מבחינת רעש - כן, המערכת הזו משמעותית חזקה יותר ממערכת הפליטה המקורית.
מבחינת ביצועים - החלק העיקרי במערכת הפליטה שמשפר את ביצועי הרכב הוא ה DOWNPIPE. זהו הצינור שמחבר את הטורבו למערכת הפליטה והרבה אנשים מחליפים אותו באחד רחב יותר אשר משפר את פליטת הגזים ותורם לביצועי המנוע.
מבחינת אחריות יצרן של הרכב, מערכת הפליטה מבטלת את האחריות של החלקים הקשורים אליה ישירות (משמע, משאבת מים/בולם/ברקסים אינם מושפעים והאחריות עליהם נשארת רגיל).