לאחרונה אני חש מעט בריחת גדשה מלווה בצליל שריקה, כיוון שכבר טפלתי בפורק דאפרגמת גומי הישן אני חושד שווסיטגייט לא מחזיק לחץ, הרכב על REVO סטייג' שתיים פלוס.
האם וויסטגייט של פרוג' עם קפיץ ירוק מחזיר את אותם הלחצים כמו המקורי? האם החלפת הקפיץ לצהוב תשפר?
http://www.forgemotorsport.com/content. ... =FMACVAG05
לפי מה שאני רואה באתר, הירוק מחזיק 5-10 PSI, הצהוב 9-15 PSI, הכחול 14-18 PSI ו האדום 17-20 PSI.
מה תחום הלחצים שמחזיק הוויסטגייט המקורי שיש לי היום מחברה?
האם מישהו בארץ מחזיק את הקפיצים של וויסטגייט של פורג' זמין על המדף? מדובר בוויסטגייט לK03.
האם יש סרטון או אלון שמסביר כיצד יש להחליף את הקפיץ בוויסטגייט של פורג' בשיטת עשה זאת בעצמך?
תודה לעונים.