[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • התייעצות בנושא ניהול מנוע Stage 1 Gti Mk5
עמוד 1 מתוך 1

התייעצות בנושא ניהול מנוע Stage 1 Gti Mk5

הודעהפורסם: 25 אוקטובר 2015, 16:00
על ידי giladsr
שלום לכולם.

אבקש את עזרתכם בנושא הנ"ל, מבקש רק מאנשים שעשו זאת בעבר או שמכירים ולא על סמך הנחת דעת, שמועות וכו'

רכשתי Mk5 Gti 2008 DSG
נתונים יבשים- קילומטר סביב ה 80000 , יד 2 .
85% מהזמן אני נוסע רגוע (90-100) , אני מעוניין בכוח מתפרץ בכל נקודה בסלד.
לא מחפש רכב ללחיצות, ולהשתולל על הכביש (טוב נו מידי פעם) , מעוניין בכוח זמין,מהיר וחד.

להבנתי עדכון תוכנה משנה לחלטוין את ההתנהגות של הרכב ולכן מעלה את אשכול זה.

הרכב ללא כול שיפור מלבד ספייסר שיושב על הפורק המקורי.

ברצוני להתקין תוכנה ניהול מנוע בלבד ובלי שיפורים מכאניים נוספים, לפחות לא בשלב הזה.
שאלותיי :
1. האם ישנו הבדל מורגש ומשמעותי בהתנהגות של הרכב מבחינת כוח?
2. האם התוכנה מזיקה / מזרזת בלאי בצורה קיצונית במידה ולא אתקין חלקים נוספים (כוהלים, פילטר, וכו)?
3. האם אכן יש השפעה על צריכת הדלק?
4. איזו תוכנה מומלצת לרכב זה - APR,Giac וכו?
5. סדנה מומלצת לתוכנה ספציפית זו ולא בכללי?

האם ישנם פרמטרים נוספים שלא לקחתי בחשבון.

תודה רבה !

גלעד

Re: התייעצות בנושא ניהול מנוע Stage 1 Gti Mk5

הודעהפורסם: 25 אוקטובר 2015, 23:43
על ידי orha12
אני היה לי על הרכב הזה giac ונסע יפה מאוד וחזק. בלי קשר אתה יכול לעשות נסיעות מבחן.
חשוב שתדע שאתה לא רוכש גם תוכנה אתה רוכש גם שירות אז תראה למי מהסדנאות יותר התחברת.
לגבי צריכת דלק האוטו בלחיצה כמובן יצרוך יותר אבל בנסיעה רגועה לא הרגשתי שינוי.
מזרז בלאי אבל לא הייתי קורא לזה מזרז. כי זה משהו לא מורגש וממש בקטנה במיוחד שזה רק תוכנה פשוט תרכוש תוכנה אחרי שעשית יישור קו לרכב ותראה שהכל פיקס. טיפולים בזמן וזהו.
טיפ ממני. תוציא את הספייסר. זה גורם לפעמים לבעיות ולנזילות מהפורק מניסיון. אם כבר אז להשאיר את הפורק המקורי או אם אתה אוהב רעש אז להרכיב את הקיט פורק שלם של forge. היה לי אותו, גם רעש יפה, גם פורק איכותי מאוד, וגם חזק מבחינת איכות חומרים.

תגובה: התייעצות בנושא ניהול מנוע Stage 1 Gti Mk5

הודעהפורסם: 26 אוקטובר 2015, 11:32
על ידי giladsr
תודה רבה.
אכן אתמול העלתי את הרכב על ליפט וראיתי הזעה ממש מועטה באיזור של הספייסר (תקן אותי אם אני טועה הוא יושב ליד הטורבו?)
ממש לא מתחבר לרעש - מרגיש לי שאני נוסע באוטובוס ושלא נדבר על האנשים שמסתכלים עלי אני מרגיש בגיל 17...
כך שללא ספק אני מתכוון להוריד אותו, הרכב מטופל בקפדנות בחברה ואצל רון (לפי רשומים של היד הקודמת)
האם הרצת בדיקת דיינו לפני ואחרי על התוכנה של GIAC ? האם היו לך שיפורים נוספים ברכב?

תודה על העזרה

Re: התייעצות בנושא ניהול מנוע Stage 1 Gti Mk5

הודעהפורסם: 26 אוקטובר 2015, 13:43
על ידי orha12
לא הרצתי אבל היה לי רכב עם סטאפ מלא
תוכנה
דאון פייפ
משאבת דלק
קיט יניקה
מתנול

אני עשיתי טיפולים כל 5 אלף קילומטר כדי לשמור כמה שיותר אבל אפשר גם כל 7.5 אלף ושמעתי גם כאלה שעושים כל 10 אלף.
כמובן גם לשים לב לכוסית דלק.

תגובה: התייעצות בנושא ניהול מנוע Stage 1 Gti Mk5

הודעהפורסם: 27 אוקטובר 2015, 12:02
על ידי giladsr
תודה רבה אחינו.

עזרת לי המון.

Re: התייעצות בנושא ניהול מנוע Stage 1 Gti Mk5

הודעהפורסם: 27 אוקטובר 2015, 13:11
על ידי orha12
בכיף