[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב
עמוד 1 מתוך 2

עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 03 יולי 2016, 22:43
על ידי 20vt
שלום לכולם. יש לי איביזה FR ומשום מה החוטים של הלמדה הקידמית נפלו לי בנסיעה והשתפשפו.
והחוט האדום כנראה של הפלוס ניהיה חשוף. וגם השחור ורוב הסיכויים שהם נגעו אחד בשני.
ועכשיו נכנסה לי תקלה של LAMBDA SENSOR B1 S1 NO ACTIVITY P0134-35-00.
לפי מה שהבנתי אין תקשורת בין הלמדה למחשב בדקתי פיוזים מה לדעתכם עוד יכול להיות?
האם יכול להיות שנגרם נזק למחשב?

Re: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 03 יולי 2016, 23:04
על ידי אביתר א.
רוב הסיכויים ששרפת תיציאה במחשב הרכב...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 03 יולי 2016, 23:38
על ידי 20vt
איך אני מוודא את זה במאה אחוז והאם ניתן לתקן את זה?

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 03 יולי 2016, 23:52
על ידי 20vt
התקלה מתאפסת לא נשארת קבוע אני מניע את האוטו ואחריי כמה שניות היא חוזרת האם בטוח הלך מחשב או גם יכול להיות חיישן לא תקין איזה בדיקה אני יכול לעשות?

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 04 יולי 2016, 07:11
על ידי אביתר א.
פשוט , קח למדה מחבר
חבר אותה אצלך, אם התקלה עדיין קיימת שרפת את היציאות במחשב

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 04 יולי 2016, 08:30
על ידי 20vt
במידה וזה המחשב מישהו יכול לתקן את זה?

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 04 יולי 2016, 10:44
על ידי אביתר א.
ברור שאפשר לתקן רק תצטרך למצוא מי מתעסק בזה.

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 04 יולי 2016, 14:21
על ידי 20vt
יש לך אולי המלצה?

Re: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 05 יולי 2016, 01:28
על ידי ZCTB82
איפה אתה גר?
בפת יש מקום שמתעסק בזה

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Re: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 05 יולי 2016, 01:29
על ידי ZCTB82
איפה אתה גר?
בפת יש מקום שמתעסק בזה

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 05 יולי 2016, 09:15
על ידי 20vt
לאחר לילה ארוך וקשה נפתרה התקלה.
חבר בא אליי אתמול עם איביזה קופרה 2008 פירקנו את החיישן שלו ושמנו אצלי, מניעים את האוטו עדיין NO ACTIVITY חפרנו את כל החשמל ולא מצאנו כלום.
אחר כך חיברנו את הלמדה שלי אני מאפס מחשב מניע את האוטו , האוטו לא מעשן שחור מתחיל לעבוד רגיל אבל עדיין יש תקלה של NO ACTIVITY .
ואחר כך ניזכרנו במשהו שהוא קיבל את האוטו חיברנו UNISETINGS וראינו באחת האופציות שנקראת lambda regulation והיא הייתה על 80 ובאותו יום איפסנו את זה חזרה ל0.
חיברנו אתמול UNISETINGS החזרנו חזרה את lambda regulation ל80 ואחריי כמה שניות אני רואה בערוץ של הלמדה שהיא התחילה לעבוד רגיל והתקלה נמחקה ולא חזרה יותר
האם יש למישהו מושג למה ואיך זה קשור לזה?

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 09 יולי 2016, 18:24
על ידי 20vt
התקלה חזרה
בדקנו מתחים וזה מוציא מתח מהיציאות מהמחשב ללמדה
האם זה יכול להיות RELAY שעושה את הבעיות?
איך אפשר לדעת בוודאות שזה מחשב ומי יכול לתקן דבר כזה?

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 09 יולי 2016, 21:00
על ידי punz
מחשב אוסף נתונים של תיקוני למבדה (קורקציה). אחרי מחיקה של תקלה בתוך בלוק של מחשב (דרך ואג קום) זה נראה שהכל תקין אבל אחרי שנוסעים קצת וברגע שמחשב אוסף מספיק נתונים ותיקונים עוברים גבול מסויים כל הסמפטומים של תקלה חוזרים.
תתחילו מהתחלה.

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 12 יולי 2016, 00:59
על ידי 20vt
עשינו עוד בדיקה אני וחבר הבאנו מחשב גם של FR חיברנו אותו פתחנו סוויץ ובדקנו מתחים בקונקטור של הלמדה במחשב שלי הוא הראה 1.6 1.5 בחלק מהיציאות ובמחשב של החבר היציאות הוציאו 2.4 2.6 ובעוד יציאה כמעט 4 וולט אז לפי הבדיקה הזאת הגענו לזה שהמחשב שלי לא תקין מה בדיוק לדעתכם הלך במחשב ומי יכול לסדר דבר כזה?

תגובה: עזרה לגביי תקלה בחיישן חמצן קידמי של הרכב

הודעהפורסם: 12 יולי 2016, 08:34
על ידי punz
התנגדות בדקת?