מגבלת מומנט בגיר ידני 5 הילוכים (פולו 90 כ"ס)
פורסם: 12 דצמבר 2016, 19:55
היי חברים,
אני לפני קניה של פולו ידנית, 1.2 90 כ"ס.
אני מכיר טוב מאוד את עולם השיפורים והיו לי מס' רכבי טורבו בעבר שעברו סדרת שיפורים, אך אני בקיא בעיקר בעולם האיטלקיות ופחות בוואג, החיים קצת השתנו ומצאתי את עצמי מגיע למסקנה שהרכב שהכי מתאים לי כרגע הוא הפולו 5 דלת' ידנית.
לפני שנתחיל רק אשמח להבהיר נקודה, ההבדל בין ה90 כ"ס והגרסא החזקה יותר של ה1.2 TSI היא בסה"כ תוכנה, נכון? ככה שאפשר להגיע לאותו הספק בשני המנועים לאחר שיפור?
התכנון הוא בניית דאון פייפ, ועדכון תוכנה בלבד, לא מחפש מעבר לזה נכון לעכשיו, אולי בעתיד אטפל במתלים אבל כרגע זה לא בתקציב.
אשמח לדעת לגבי הגיר עצמו, הגיר הוא ידני 5 הילוכים לעומת 6 הילוכים בגרסאות החזקות יותר של ה1.2 (כדוגמא באיביזה).
האם מוכרת איזושהי מגבלת מומנט נמוכה בגיר הזה? לכמה כוח אפשר להגיע עם ה1.2 אחרי דאון פייפ (ללא ממיר כמובן) ותוכנה?
ומנוע ה1.2 יעמוד בעומס או שעדיף להשאר איתו בתוכנה בלבד ללא הדאון פייפ?
תודה מראש לעונים, המשך יום טוב.
אני לפני קניה של פולו ידנית, 1.2 90 כ"ס.
אני מכיר טוב מאוד את עולם השיפורים והיו לי מס' רכבי טורבו בעבר שעברו סדרת שיפורים, אך אני בקיא בעיקר בעולם האיטלקיות ופחות בוואג, החיים קצת השתנו ומצאתי את עצמי מגיע למסקנה שהרכב שהכי מתאים לי כרגע הוא הפולו 5 דלת' ידנית.
לפני שנתחיל רק אשמח להבהיר נקודה, ההבדל בין ה90 כ"ס והגרסא החזקה יותר של ה1.2 TSI היא בסה"כ תוכנה, נכון? ככה שאפשר להגיע לאותו הספק בשני המנועים לאחר שיפור?
התכנון הוא בניית דאון פייפ, ועדכון תוכנה בלבד, לא מחפש מעבר לזה נכון לעכשיו, אולי בעתיד אטפל במתלים אבל כרגע זה לא בתקציב.
אשמח לדעת לגבי הגיר עצמו, הגיר הוא ידני 5 הילוכים לעומת 6 הילוכים בגרסאות החזקות יותר של ה1.2 (כדוגמא באיביזה).
האם מוכרת איזושהי מגבלת מומנט נמוכה בגיר הזה? לכמה כוח אפשר להגיע עם ה1.2 אחרי דאון פייפ (ללא ממיר כמובן) ותוכנה?
ומנוע ה1.2 יעמוד בעומס או שעדיף להשאר איתו בתוכנה בלבד ללא הדאון פייפ?
תודה מראש לעונים, המשך יום טוב.