שלום,
בכוונתי לרכוש גולף דור 6, 1.2TSI / 1.4TSI . באחד הרכבים שעומד על הפרק (1.2, 2012, 70K ק"מ) הוחלפו יחידת מכטרוניקס (ב-56K ק"מ) וסט הקלאצ'ים (ב-70K ק"מ) עקב העברת הילוכים לא תקינה. החלפת הרכיבים נעשתה במסגרת האחריות המורחבת.
2 שאלות:
1. האם החלפת המכטרוניקס וסט הקלאצ'ים פותרת את התקלה שהיתה ב-DSG או שניתן לצפות לחזרה על התקלה?
2. האם גולף MK7 אמינה יותר מבחינת תפקוד הגיר? במילים אחרות, האם התקלה המוכרת היתה נפוצה רק בדגמי ה-MK6?
תודה.