[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead לאון קופרה 2011: קומפרסיה לא תקינה | VAGIT
ברשותי לאון קופרה 2011 2.0TFSI לאחר נסיעה מאומצת עצרתי להפסקה וזיהיתי שהמנוע נשמע משונה, בדקתי שמן סריקה ו... לא נראה משהו חריג והרכב נסע חזק ולא הרגשתי חולשה בביצועים.. חוץ מהצליל מנוע במצב סרק משם המשכתי לחבר שביצע לי בדיקה כללית פלאגים קוהלים ומצתים והכל נראה כתקין, ומשם הלב מתחיל לפעום חזק.
התחלנו בבדיקת קומפרסיה הכל היה תקין עד שהגענו לצילנדר מספר 4 שהקומפרסיה הייתה באזור ה25 PSI.
לפני שאני ניגש למוסך רציתי לשמוע את דעתכם לאן להתקדם. ביצוע אובראוול? החלפת מנוע?
25 PSI זה באמת מאוד נמוך, אבל אין לך מה לדאוג יותר מדי, חייב להגיע ליעוץ אצל עוז רייסינג שלאחרונה פירק והרכיב בהצלחה כמה מנועים כאלה ונשאר אצלו ים של חלקים מקוריים בדיוק מהרכב שלך... צור קשר איתו ותעשה בדיקה, במידע ותהיה חייב איזשהו חלק הוא יודע אצל מי לבקש...
אותי מעניין איך אתה לא מרגיש הבדל בביצועים המנוע עובד על 3 צילינדרים ועוד קצת... בדרך כלל במצבים כמו אצלך כנראה שיש לך נזק בבוכנה\ רינגים במקומך לא הייתי ממשיך לנסוע עם הרכב בשביל לא לגרום לעוד נזק.
בקשר לבדיקת קומפרסיה כמה יצא כל צילינדר? עשיתם בדיקה על רטוב? לחץ הפוך בדקתם?
כפי שציינו מעליי, תיגש למוסך ותבדוק, אם תמשיך בנסיעה יש סבירות לא מבוטלת לשרוט את הבלוק במקרה והבוכנה נדפקה בצד. אם יש בעיה בבוכנה אחת יש אפשרות להחליף רק אותה. בסרק אם המנוע נשמע כו רכב עם קאמשפט חם, או קורבט למורך העניין אז תגרום יותר נזק. בד״כ כשפותחים מנוע עושים אוברול ( אני חיזקתי ) אבל זה תלוי בך אם אתה רוצה להחזיק או למכור את הרכב. אם תצטרך עזרה או שיש שאלות תפנה בפרטי. בהצלחה
תודה על התגובות וההתייחסות מאותו יום הרכב עומד בחניה הוא משמש רק לסופשים. מחכה לזמן פנוי בשביל לקחת אותו למישה.. לגבי שאר הצילנדרים היה לחץ באזור ה140 psi
אביתר לגבי שאלתך- זה נטו מההרגשה שלי בתגובת הרכב ומצבים שאני מכיר מהכביש.. לאחר הבדיקה הרכב לא נלחץ כלל
תתחיל מלעשות בדיקת לחץ הפוך ככה תוכל לדעת לאן בורחת הקומפרסיה יש כמה מקומות שהקומפרסיה בורחת אליהם : *לכיוון הקראנק (רינגים) *לכיוון פליטה או יניקה (ראש מנוע \ שסתומים) *לכיוון מערכת הקירור (אטם ראש)
אם היו לך יותר נתונים היה יותר קל לאבחן לפני פתיחת מנוע ולדעת פחות או יותר מה הנזק.. תעשה בדיקה ותחזור לדווח רצוי לעשות בדיקת קומפסיה שוב ולרשום כמה לחץ התקבל בכל צילינדר לאחר מכן לחזור על הבדיקה ולהוסיף קצת שמן (בדיקה על רטוב) לכל צילינדר וגם גאן לרשום לחץ בכל אחד.
אגב 140 PSI לדעתי זה נמוך אבל אני פחות מבין במנוע הזה צריך לבדוק בספרות מה הנורמה..