[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרקים
עמוד 1 מתוך 1

פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרקים

הודעהפורסם: 02 יולי 2017, 20:48
על ידי natiaudis3
אלן
אני מעוניין לשפר מכנית את המנוע (חוץ מהשיפורים סביב המנוע כמו קיט יניקה , אינטרקולר , דאון פייפ , משאבת דלק מחוזקת וכו וכ' וכ')
ראיתי ש-USP MOTOSPORT מציעים בוכנות + תלתלים לרכב מסוג AUDI S3 , שנת 2014.
הבוכנות
https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3 ... -83mm.html

התלתלים
https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3 ... -of-4.html

כל העסק לערך יכול לעלות לי כ-2000$.. (לגבי המיסים לא רלוונטי כרגע)

יש לי 4 שאלות.

1- האם פתיחת מנוע לצורך החלפה של תלתלים ובוכנות זה משהו שלא כדאי לבצע אותו או מסוכן או יכול להעיד בעתיד אם ירצה למכור את הרכב שהמנוע נפתח ? אפשר לזהות את זה ?

2- ראיתי שיש שני סוגי בוכנות בוכנות 83MM ובוכנות 82.5MM
מה כדאי ? בהתחשב גם ששניהם זהים במחיר...

של 82.5MM
https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3 ... 2.5mm.html

של 83MM
https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3 ... -83mm.html

3- כמה יכולה לעלות עבודה של החלפת בוכנות ותלתלים אצל מכונאי מקצועי ? + - טווח המחיר..

ושאלה אחרונה
מה אתם אומרים על הקיט הזה של APR ?
https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3 ... grade.html

תגובה: פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרק

הודעהפורסם: 03 יולי 2017, 16:55
על ידי oryz170
הסיפור הזה רחוק מלהסתיים ב 2000$ ורחוק מלהיגמר רק בבוכנות ותלתלים. ישנם עוד הרבה חלקים שתרצה להחליף אם כבר פתחת מנוע.

דבר נוסף, תחשוב טוב אם אתה רוצה לפתוח מנוע כשהוא תקין. אם הוא נשבר זה משהו אחר.

עוד דבר, קח בחשבון ירידת ערך בגין פתיחת מנוע בגובה מקס' של 12% (ערך מסחרי) וזה משהו שאתה לא יכול להעלים עפ"י חוק גילוי נאות 2008 ומי שמעלים נתונים כמו אלו צפוי שיצטרך לבצע הליך של ביטול והשבה + תשלום עגמת נפש, הפסדים מסחריים, שכ"ט, הוצאות משפט וכל מה שאתה מסוגל לדמיין או שהנייר סובל במסגרת תביעה בבית משפט.

לא ממליץ בשום מצב לחרוט ולעלות מידה. גם אם יש נזק לבלוק, מחליפים בלוק.

סיפור כזה יכול להיגמר סביב ה 25K ש"ח לפחות אם לא יותר.

אין הרבה מכונאים מיומנים בעבודות שכאלו שיחזיקו לאורך זמן. אם תרצה באמת, תצטרך לפנות לטובים שבהם לשם ביצוע העבודה.

העבודה כלל לא זולה ויותר מזה, אני שמעתי על אחד האומנים בתחום שביקש רק על עבודה 15K ש"ח.

לשיקולך ובהצלחה!

Re: פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרקים

הודעהפורסם: 03 יולי 2017, 22:24
על ידי ZCTB82
מנוע בנוי זה תמיד יתרון וזה משהו שהרבה רוצים כשהם קונים רכב.
לכן זה משהו שצריך להתגאות בו כשתמכור את הרכב.
יש לך כמה בעלי מקצוע מעולים
כמו אלון בילט
איציק VR וכו..
עבודה לדעתי תעלה באזור ה8 ומעלה אבל לפני שאתה בכלל חושב על זה
אני מציע להתיעץ עם בעלי הסדנאות בשביל להבין לאן אתה נכנס ואם יש לך תקציב בשביל זה


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Re: פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרקים

הודעהפורסם: 03 יולי 2017, 22:53
על ידי moshe_levy
לפי פורומים בחו"ל ואני לא נכנס לדגם של רכב כזה או אחר הדעות חלוקות לגבי האם מנוע בנוי מחזיק יותר ממנוע מקורי,והכוונה שלי לא יותר עמיד לגדישות גבוהות יותר או משהו כזה אלא קח רכב סטוק ובנה לו מנוע אל מול רכב סטוק.
חלק מהדעות טענו שאף לא אחד מהמוסכים שבונה את המנוע לא יכול להגיע לדיוק של החברות שבונות את המנועים ע"פ שנים של מחקר וידע ונסיונות,למרות החלקים היותר עמידים בלחצים ובחוזק.
ככה שלרוץ ולבנות מנוע של רכב שהוא חדש (2014) לא נראה לי הדבר היותר נכון לעשות.

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

Re: פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרקים

הודעהפורסם: 03 יולי 2017, 22:56
על ידי ZCTB82
לא מדוייק
קח את "רפאל" בירושלים
הם בונים מנועים עם רמת דיוק גבוהה מאוד ,נכון שיש כאלו שבונים "לפי העין" אבל יש כאלו שלא מביישים את היצרן

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Re: פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרקים

הודעהפורסם: 04 יולי 2017, 13:51
על ידי moshe_levy
האמת אני ירושלמי ולא מכיר אותם,אבל דיברתי בכלליות יש מצב שיש יחידי סגולה שבאמת אבל באמת יודעים מה הם עושים כולל מרווחים נכונים של הבוכנות מהבלוק ומרווחים נכונים של לאגרים וחישוב נכון שכשהמנוע מתחמם יש התפשטות של החומר עד איזה רמה לעשות את הרווח וכו' וכו'.

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

תגובה: פתיחת מנוע לצורך החלפת תלתלים+בוכנות ושאלה לגביי מזרק

הודעהפורסם: 04 יולי 2017, 16:02
על ידי oryz170
גם במקום הנטען בירושלים שמעתי על פשלות. כעיקרון יש סיכון לפשלות בכל מקום.

לגבי ירידת ערך - מובן שברכב ישן נושא חיזוק המנוע ו/או שיפוץ ו/או החלפה ישמש כיתרון משמעותי בדרך כלל במעמד המכירה ועל כן לא תמיד תהיה שם ירידת ערך מסחרית.
עניין זה כלל לא נכון לרכב די חדיש ובמיוחד שכשמדובר ב S3 שנת 2014 שערכה המסחרי נושק את ה 200K ש"ח. שם רוכשים, עם כל הכבוד, ינסו להיאחז בכל דבר על מנת להוריד אך המחיר וודאי וודאי שכשמדובר בתיקון מנוע או חיזוק (אין ממש הבדל בניהם).

ובכלל אני חושב שכלל לא נחוץ לחזק את המנוע ברכב הזה לפחות בשנים הקרובות. ההספק שמושג שם הוא ממש גבוה כ-400 סוסים במנוע, אלא אם כן מכוונים להספק גבוה מעל 500.

אין הרבה פרוייקטים כאלו בארץ של חיזוק מנוע MQB לבנתיים, דבר שגורם להרתעה בעיניי מפאת חוסר הניסיון.

ברמת העיקרון אני דוגל בחיזוק מנוע תחת הנסיבות שציינתי. אצלי כמובן שמחוזק.