עמוד 1 מתוך 1
עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
29 דצמבר 2017, 23:55
על ידי Audi a3 sline
היי
יש לי אאודי a3 2012 החלפתי טורבו היום מטורבו מקורי לטורבו של גולף מארק 6 k03s עם ויזדגיט מחוזקת הרכב סטוק נעשתה בדיקת גדישה בבדיקה המחשב הראה גדישה של 1.78 באר משום מה בלחיצה או בהורדת הילוך שהסלד עובר את אזור 3500 או 4000 נדלקת מנורת EPC בנסיעה רגילה המנורה לא נדלקת והרכב נוסע 140 בכיף הילוך שביעי המנוע הוא 1.8
חייב עזרה דחוף חברים
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
תגובה: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
30 דצמבר 2017, 22:28
על ידי punz
לא אמרו לך שצריך תוכנה חדשה?
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
31 דצמבר 2017, 17:55
על ידי Audi a3 sline
תגובה: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
03 ינואר 2018, 05:58
על ידי punz
נכנס לאוברבוסט ( overboost), אתה צריך תוכנה מתאימה .
אם אתה עושה קאסטום אז אפשר לבקש שיתאימו את התוכנה לשינוי שעשית.
דבר עם דני מקסטיוניטג, הוא עשה לא מאט תוכנות לרכבים שעשו הסבה דומה.
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
03 ינואר 2018, 20:47
על ידי orha12
יותר מעניין אותי מי התקין לך את הטורבו ולא דאג להגיד לך שצריך תוכנה אחרת.
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
04 ינואר 2018, 01:24
על ידי Audi a3 sline
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
04 ינואר 2018, 01:27
על ידי Audi a3 sline
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
04 ינואר 2018, 01:29
על ידי Audi a3 sline
האם מישהו יודע אם הטיימנג אצלי ברכב הוא רצועה או שרשרת וכל כמה זמן צריך להחליף מדובר ב a3 2012 מנוע 1.8 tsi
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
04 ינואר 2018, 01:30
על ידי Audi a3 sline
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
04 ינואר 2018, 01:38
על ידי orha12
**לא צריך לצטט כל שניה.
לגבי הטיימינג אני כמעט בטוח שזה שרשרת אצלך.
ותלמד לידע כללי, כל רכב שמחליפים בו טורבו חייב תוכנה מתאימה, אחרת יסע לא תקין.
Re: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
04 ינואר 2018, 20:35
על ידי Audi a3 sline
תודה על העזרה פשוט אני חדש בתחום אפשר להגיד 4 חודשים לא מעבר וזה המקום לשאול וללמוד מחברי הפורום היותר ותיקים בתחום וללמוד מהידע שלהם
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
תגובה: עזרה בבקשה דחוף
פורסם:
10 ינואר 2018, 10:03
על ידי rotev83
בד"כ לא צריך תוכנה אחרת למעבר בין IS12 לIS20 ( שני הטורבו של ה 1.8 ושל ה2.0) אבל אם הווייסטגייט עבר איזה שינוי זה מסביר לא הרכב נוכנס לאובר בוסט.
אצלך שרשרת ויש להחליף אותה ואת המותח ההידראולי שלה במצב של תקלות מסויימות ולא עפ"י זמן או ק"מ.
משאבת המים אצלך יושב בחלק הקדמי של בלוק המנוע ולייד הגיר, לא בתוך הטיימינג, אין קשר בהחלפה בין השניים.