Audi A3 1.8T 2010 הורדת הילוכים בpaddles
פורסם: 09 אפריל 2018, 14:45
בקצרה, יש לי אאודי אי 3 מ-2010 שהחליפו לה מוח גיר (mechathronics) או שאיך שלא קוראים לזה בשנת 2013 (לא יודע עד כמה זה קשור לבעיה שקיימת אצלי) , קניתי את הרכב לפני כחודש, עכשיו מאז שקיבלתי אותה התחלתי לשים לב לרעש של נקישה או קליק מאוד ברור רק שאני מוריד הילוך במצב ידני (או עם הידיות בהגה או עם המוט הילוכים עצמו וגם במצב ספורט לפעמים ניתן לשמוע את הרעש), הרעש מתבטא רק בהילוכים נמוכים כלומר בין 3 ל 2 ובין 2 ל 1 , יש בעצם סוג של רעש נקישה מאוד ברור לפחות שאני בתוך האוטו, לפי מה שהבנתי זה משהו נפוץ ולא בעייתי בגיר DSG7 ובכללי בDSG עצמו, וחשוב לציין שזה קורה רק בהורדת הילוכים עוד לא יצא לי לשמוע את זה בהעלת הילוכים, וגם אם כן זה רעש ממש בקטנה, וגם הלכתי היום למכון גירים והבחור אמר לי שיש לי בעיה במזלגות ובסנכרון של הגיר? עכשיו זה לא מוסך מורשה ואני לא יודע בדיוק אם אני יכול להסתמך על זה כי הוא בדק את הרכב לפי הרעש של הקליקים (לא חיבר למחשב לא לכלום) וגם ביצעתי בדיקה לפני שקניתי את הרכב וחיברו אותו למחשב ובדקו הכל (בודקים בכלל גיר בבדיקה כללית?), ואז הלכתי למוסך אחר ואמרו לי שכל מה שאני צריך לעשות זה לאפס את התוכנה במחשב וזה יכול להסתדר או להחליף dsg fluids, בקיצור סליחה אם בלבלתי לכם את החיים ואשמח לתשובה, אשמח לדעת אם הרעש של הנקישה הזאת זה משהו שידוע בגיר DSG ואם מישהו חווה את זה
עריכה : חשוב לציין שהרכב נוהג על D בצורה מצוינת, נסיעה חלקה מאוד אין שום הפרעה בהחלפת הילוכים, או שילוב לרוורס/P
עריכה : חשוב לציין שהרכב נוהג על D בצורה מצוינת, נסיעה חלקה מאוד אין שום הפרעה בהחלפת הילוכים, או שילוב לרוורס/P