[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • המלצות למוסך שמסוגל לאתר, לאבחן ולסדר בריחות לחץ גדישה ב-TDI
עמוד 1 מתוך 1

המלצות למוסך שמסוגל לאתר, לאבחן ולסדר בריחות לחץ גדישה ב-TDI

הודעהפורסם: 25 אוגוסט 2019, 22:08
על ידי MiSh
בקצרה: אוקטביה 2007 דיזל 1.9TDI גיר DSG6 עם 270K ק"מ נכון להיום, בבעלותי 7 שנים. לאחרונה התחלתי להרגיש חוסר סחיבה מספק, תירצתי לעצמי שזה בגלל אוגוסט, קיץ, מזגן, פקקים, חוסר נעימות בכבישים, בלאי של השנים וכו'. אחד התדלוקים האחרונים כבר הדליק לי נורה אדומה, יצא 1:10 בצריכת סולר (הרכב "בימים טובים יותר" היה צורך ממוצע 1:15 ולאחרונה בקושי 1:12.5 מה שהחשבתי לתקין). מחשב הרכב הציג צריכת סולר גבוהה מדי בהתאמה. ב-2 מוסכים די מומחים ונחשבים (לא מורשה יבואן) לא הצליחו למצוא משהו חריג וגם 0 התראות בסורק, אני בהתחלה עוד הזמנתי חיישן MAF חדש מקורי של בוש שלא השפיע כלל. הגעתי למצב שאני חורש את האינטרנט וככל שאני קורא יותר כך אני מבין פחות (EGR, N75, משאבת טנדם, כיוון טיימינג וכו'). מפה לשם, הרכב התחיל כבר להתנהג מאוד מוזר, למשוך הילוכים עד 3000-3500 סל"ד במקום עד 1900-2000 סל"ד בין העלאות הילוכים בנסיעה רגועה ובאופן כללי חוסר סחיבה מוחלט, אפילו הקפיץ התראת DSG בסורק - במצב הזה במוסך נמצא בקלות צינור גדישה קרוע שמחובר לאינטרקולר, הוחלף בחדש, כל ההתראות בסורק נעלמו כלא היו - הרכב הפך להיות טיל בליסטי, מזמן לא הרגשתי ככה, אפילו היה לי מהר מדי בהתחלה ולקח קצת זמן להתרגל (גם צריכת הסולר במחשב הרכב הסתדרה, לא הספקתי למדוד בין תדלוקים). כעבור פחות משבוע אני מוצא את עצמי במצב ההתחלתי, רק שעכשיו אני די בטוח שמה שצריך לעשות זה "פשוט מאוד" איטום כמו שצריך לכל צינורות הגדישה, משיטוט באינטרנט אני מבין שחיבורי ה- Plug&Play בצינורות הגדישה פחות מחזיקים עם השנים.

המלצות למוסכים שמסוגלים לטפל בדבר? עדיפות ברמה של מדידות, כי אולי אוטמים בריחה גדולה אחת אבל מפספסים בדרך עוד כמה בריחות מזעריות שמשפיעות באחוזים בודדים ועדיין משמעותיים.