[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • פולקסווגן פאסאט 2.0 2001 - בעיות התחממות
עמוד 1 מתוך 1

פולקסווגן פאסאט 2.0 2001 - בעיות התחממות

הודעהפורסם: 02 אוקטובר 2019, 22:09
על ידי den19877
שלום לכולם,חדש בפורום..
אני רואה שרוב השירשורים כאן מתייחסים לרכבי ספורט ורכבים מודרניים יותר,מקווה שאוכל לקבל עזרה ויעוץ גם עם הזקנה האהובה שלי.

אז ככה,מדובר בפולקסווגן פאסאט 2001 מנוע 2.0 אוטומט,הרכב עבר 93K ק'מ.

לא מזמן הרכב התחיל להתחמם אחרי מאמץ,לאחר בדיקה בכמה מוסכים,כולם קבעו שמדובר ב''פאן קלאץ'' או ווסקו של המאוורר רדיאטור.
החלק הוחלף בחדש (חלופי) ובעיות ההתחממות נעלמו.
חשוב לציין שמפלס נוזל הקירור (ג'י12 פלוס של וואוולין) נשאר תקין ,אני בודק כל בוקר. היה חסר ממש קצת רק כשהרכב התחמם והנוזל גלש מצינורית הניקוז בתחתית מיכל העיבוי.

ביומיים שלושה האחרונים שמתי לב לתופעה חדשה,
בזמן נסיעה אין שום סימנים של התחממות,עם מזגן,בלי מזגן,בעליות ובירידות,המחוג עומד משמאל לקו ה90 צמוד אליו ולא זז.
אחרי שאני מסיים את העליה לכיוון הבית,בין אם זה ביום כשם או בערב כשקריר,בעמידה המחוג עולה ל90 ונעצר (זה קרה היום),חשוב לציין שאחרי שהגעתי הביתה,נסיעה של בערך 15-16 ק''מ,עמדתי במקום עם הרכב מונע בערך 10-15 דקות ורק אז המחוג הגיע ל90.
אתמול אותו סיפור,הגעתי הביתה,עצרתי את הרכב בחניה,המחוג עבר את ה90,הגיע ל105 בערך,עצר ולאחר כמה שניות ירד לכיוון ה95.
לפני החלפת הפאן קלאץ' כשהרכב היה מתחמם,היה ביעבוע במיכל עיבוי וכמו שאמרתי,מים נזלו מהצינורית ניקוז עודפים.
אתמול והיום,כשהמחוג עבר את ה90,פתחתי את המכסה מנוע,לא היתה שום נזילה או ביעבוע במיכל עיבוי,הצינור העליון של הרדיאטור לא היה קשה כמו בפעמים שהנוזל רתח.

אציין רק שהמוסך שהחליף לי את הפאן קלאץ' קבע שהרדיאטור לא סתום והטרמוסטט תקין.

משיטוטים ברשת מצאתי 2 אפשרויות.
האחת חיישן חום מנוע שנמצא בחלקו העליון של המנוע,ועוד אפשרות שאני לא סגור עליה וגם משיטוט ברשת לא מצאתי תשובה חד משמעית.
האם קיים בדגם הזה טרמו סוויץ' ? תסלחו לי על הבורות,אם הבנתי נכון מדובר בחיישן שממוקם ברדיאטור והוא בעצם אחראי על הפעלת המאווררים.

על הדרך שאלה,
ברכב הזה קיימים 2 מאווררים,אחד שמסתובב קבוע בגלל שהוא פיזית מחובר למנוע והוא אמור להכנס למהירות הגבוהה שלו כשהמנוע מגיע לטפרמטורה מסוימת.
ואחד קטן יותר שאמור לעבוד גם על מנוע קר ברגע שמפעילים מזגן או להכנס לפעולה כשהמאוורר הראשי צריך גיבוי,אני מבין נכון?

אשמח לקבל חוות דעת על התקלה.

תגובה: פולקסווגן פאסאט 2.0 2001 - בעיות התחממות

הודעהפורסם: 20 אוקטובר 2019, 01:36
על ידי nikolay484
טרמוסטט תקין?