[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • גולף 2011 - צילינדר מספר אחד מראה על 0%
עמוד 1 מתוך 1

גולף 2011 - צילינדר מספר אחד מראה על 0%

הודעהפורסם: 26 נובמבר 2019, 14:30
על ידי תומאש
שלום,
לצערי נפלתי חלק מהסטטיסטיקה של מנועי TSI של גולף.

ברשותי גולף שנת 201, אשר עשתה 153K ק"מ.
אתחיל מהבעיה והדילמה, (ולא מכל השתלשלות האירועים שמטילים חשד על טיב איכות העבודה על הרכב במוסך)
המוסך עשה בדיקה לרכב (מוסך מורשה) ומצא שצילינדר מספר 1 אינו מתפקד בכלל.
ביקשתי מהמוסך אופציות להצעות מחיר,
1. פתיחת ראש מנוע - אנליזה והחלפת חלקים - הם דיי העמיסו פה הרבה חלקים כי לא פתחו עדיין אותו ולא יודעים מול מה הם יחשפו - יכול לשתף אם רלוונטי
2. החלפת מנוע - כוללת מנוע + טורבו מפרוקים (עדיין לא בדקו לי איזה מנוע וכמה ק"מ.. כאשר אחליט אז יחפשו)

קצת מוזר אבל שתי ההצעות יוצאות פחות או יותר אותו מחיר 11K שקל. כאשר ללא כל ספק ניתן לראות שהמוסך רוצה להחליף מנוע.

שאלה,
1. אחת מהאופציות או שתיהן מורידות ערך לרכב?
2. יש לכם המלצות מה לעשות? מה עדיף לעשות מהנסיון שלכם?
3. חושבים ששווה ליצור קשר עם צ'מפיון מוטורס, אולי היצרן ילך לקראתי במחיר?
4. אולי כדאי לי להתייעץ עם שמאי? לגבי ירידת הערך אם בכלל? אם כן יש לכם המלצות?

תגובה: גולף 2011 - צילינדר מספר אחד מראה על 0%

הודעהפורסם: 27 נובמבר 2019, 10:21
על ידי Voogie-Man
היית מגיע לחוות דעת נוספת אצל מוסך רון. לא ברור האם בדקו כל מה שניתן לפני חוות הדעת של בוא נחליף מנוע.

תגובה: גולף 2011 - צילינדר מספר אחד מראה על 0%

הודעהפורסם: 27 נובמבר 2019, 13:01
על ידי תומאש
האמת שהם הוציאו את הפלגים והביאו מצלמה שכזאת שהכניסו לצילינדר.
נתנו לי לראות שיש שם מין שני פסים אנכיים שמסמנים כאילו הייתה שם חריטה.
לא נראה רציני אבל אני לא מכונאי. גם בצילינדרים האחרים יש סימן של קווים כאלה אבל לא מודגש כמו בצילינדר הראשון.

בנוסף הראו לי שהפלאג של אותו צילינדר הותך טיפה - ראיתי שיש עליו סימן של קצת שריפה. לא רציני לדעתי אבל אני לא מוסכניק.
הסיבה שהם רוצים ללכת למנוע היא שהם אומרים לי שמרגע פתיחת המנוע אין לדעת לאן הטיפול יגיע ולרוב זה כנראה יהיה אותו סכום של החלפת מנוע - 11 אלף שקל (כולל מעמ)

מפה לשם, הם מציעים לי להחליף מנוע ב 11 אלף שקל.
בטוח יהיו לי לזה עוד הוצאות שיועמסו עליי.

חשבתי ,
1. לנסות למכור את הרכב ללא תיקון המנוע למרבה במחיר - מה אתה חושב? יש דברים שכאלה? אולי איזה מוסכניק יראה את זה כדאי
2. מנסיונכם, אחרי החלפת המנוע באם אחליט להחליף - כדאי למכור את הרכב?

תגובה: גולף 2011 - צילינדר מספר אחד מראה על 0%

הודעהפורסם: 27 נובמבר 2019, 20:03
על ידי driftking
איך שאמרו לך, חוות דעת נוספת אולי המוסך רוצה לחרטט אותך בכל מיני שטויות יכול להיות 1000 דברים למה אין קומפרסיה בצילנדר. עדיף ללכת למוסך מוכר ואמין. ולא להסמתך על מוסך אחד בלבד. אני ממליץ גם על מוסך רון

תגובה: גולף 2011 - צילינדר מספר אחד מראה על 0%

הודעהפורסם: 27 נובמבר 2019, 20:37
על ידי Auto1Emocion
אני לא מוסכניק ...
אבל אני ממליץ לתקן את המנוע, במקום להחליף.
כאשר אתה מחליף מנוע זה תמיד חתול בשק.
המנוע שלך מוכר לך כבר, לאחר שיפוץ הוא רק ירוץ יותר טוב.
כמה שתשקיע יותר בהחלפת חלקים כגון החלפת צנרת גומי וכול...ניקוי רדיאטור...
וכמובן תיקון הצילינדר וכול...
כל הרווח שלך.
גם אם יעלה 11000, אתה תיהנה מכל שקל.
בהצלחה...
ניפשג בכביש.