עמוד 1 מתוך 2
כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 17:54
על ידי orha12
על האוטו שלי (קופרה 2008) מורכב צנרת + דאון פייפ, פילטר אוויר פתוח סימוטה, APR STAGE 2.
כולם אומרים לי שכדאי לי עכשיו לשים אינטרקולר.
השאלה שלי היא האם אני ירגיש שינוי משמעותי בהתקנה של אינטרקולר יותר גדול?
אינטרקולר חוקי מבחינת חוק?
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 18:43
על ידי GOLF-GTI
לדעתי הקולר שיש בקופרה עושה את העבודה נאמנה
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 18:45
על ידי petelking
לאון או איביזה?
בכל מקרה יש לך כבר קולר חזית מקורי בשניהם אבל בשני המקרים הוא לוקה בחסר.
קולר חזית ברכב שהגיע עם אחד מקורי הוא חוקי לחלוטין כי הוא בסך הכל קולר חליפי אבל אל תצפה שהשוטר הגאון שיעצור אותך ידע את זה או שבכלל יהיה אכפת לו.
בלאון יש הרבה אופציות שיושבת מקורי אחד לאחד ובאיביזה ישנם כמה אנשים שיכולים להתקין אותו כך שהוא יהיה כמעט חבוי לחלוטין למרות שקולר חבוי כמעט תמיד יהיה מעט פחות יעיל.
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 19:40
על ידי henFR
בשביל מה להחביא?
לחתוך את הבמפר לדפוק שם את הקולר שכולם יראו אותו ויחשבו פעמיים עם להתעסק איתך בכביש
כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 19:57
על ידי אביתר א.
הקולר של קופרה מספיק לטורבו המקורי ואפילו קצת מעבר, לדעתי אין טעם להחליף!
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 20:30
על ידי orha12
סליחה שחכתי לציין... איביזה!
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 20:39
על ידי petelking
הקולר המקורי של האיביזה עלוב למדי.
הוא מספיק ברכב לא משופר.
כאחד שהייתה לא איביזה קופרה והחליף לקולר חזיר אני יכול לומר בוודאות כי השיפור מורגש מאד!
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 21:03
על ידי orha12
במה השיפור בא לידי ביטוי?
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 21:11
על ידי petelking
סחיבה, טמפרטורת יניקה, EGT.
כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 21:22
על ידי אביתר א.
הפעם אני אחלוק עלייך , בקולר של הקופרה, הסחיבה מצויינת , טמפ׳ egt מעולה וטמפ׳ היניקה אחלה!
אני נוסע עם כזה בלאון ומבסוט ממנו , לא חושב שצריך יותר מזה.
ברור שתמיד יש חלופות, יותר טובות או פחות טובות.
עדיי,ן אני חושב שאין צורך ביותר מזה לטורבו מקורי
כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 21:29
על ידי andernalin_junk
אביתר, איך שלא תהפוך את זה הקולר המקורי
פחות טוב מאחד אפטרמרקט ,
הטמפ תמיד תהייה יותר נמוכה , הספול לדעתי יהיה יותר מהיר (בגלל שהכניסות במקורי באותו צד) ובנסיעה אגרסיבית הכוח יישמר ליותר זמן מאשר המקורי
סתם בשביל הקטע , תנסה פעם לעשות סשן בנס הרים (בעליות) ותראה שתחת עומס הטמפ׳ עולה מהר מאוד
הפלוס היחיד שיש לקולר המקורי הוא שלא רואים אותו בכלל
כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 21:36
על ידי אביתר א.
רן זה לא הנקודה
אמרתי תמיד יש חלופות.
מבדיקות שעשיתי ועדיין עושה הוא מספק את הסחורה.
אני סהכ אומר שהוא מספיק לטורבו מקורי, ברור שיש חלופות יותר טובות, אבל להגיד שהוא לא מספיק .. נראה לי שזה סתם לעשות לו שם רע.
להזכירך גם לפורג׳ גם ths וגם לapr יש קולר כניסה ויציאה מאותו הצד.. זה לא אומר כלום, אולי בטורבו יותר גדול יורגש לאג כי האוויר עושה יותר דרך בקולר..
בנוגע לסשן, שיצא לי לעשות טיול אני אשים לב לטמפ׳ egt . כרגע בלחיצות גם מעל 3 ברצף אני לא מגיע לטמפ׳ שמתחילה אפילו לסכן..
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 21:53
על ידי GOLF-GTI
גם אני עם קולר של קופרה וזה מספיק לגמרי ועושה את העבודה נאמנה
כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 21:53
על ידי andernalin_junk
אני מדבר על טמפ ביניקה , לדעתי הקולר לא משפיע על הegt
Re: כמה שאלות לגבי אינטרקולר
פורסם:
05 דצמבר 2012, 22:11
על ידי petelking
אני לא שומר לוגים 4 שנים אבל ממה שבדקתי אז (ובדקתי!) הבדל של 40 מעלות בEGT אבל גם קידמתי קצת הצתה במקביל אז יכול להיות שזה לא רק מזה.
עושה את העבודה זה דבר אחד ויותר טוב זה דבר אחר.
הבחור שאל אם זה ישפר ותשובה היא כן.