[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • שיפור הרכב עזרה...
עמוד 1 מתוך 1

שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 09:23
על ידי baliti6
שלום לכולם אני יחסית חדש בפורום יש לי סיאט איביזה קופרה יש לי עלייה אגזוז עם צנרת מלאה 3 דוד של סברינג וציפ של סברינג ואני רוצה להתחיל לשפר אותה.. בערך להגיע ל400-450 hp רציתי לשאול איפה אני מתחיל מה שלב ראשון מה שני ועם כדאי לקנות חלק מהחלקים יד שניה..?! בתודה מראש דניאל

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 16:57
על ידי orha12
צ'יפ של סברינג?
איזה שנה הקופרה שלך

שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 17:21
על ידי alon2407
צ׳יפ של סברינג?זה אני פעם ראשונה שומע..תבדוק את זה לעומק

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 18:31
על ידי Ari
בקיצור, אין ציפ של סברינג.
לגבי 450-400 כ"ס, מה התקציב שלך? עם אתה מבין בכלל את הכיוון :?

נ.ב זה צריך להיות בפורום "מנוע גיר ומה שמסביב" לא בפורום תמיכה, שזה תמיכה נטו לאתר עצמו.

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 18:37
על ידי GOLF-GTI
על מנת להגיע לנתונים כאלו כדאי לך לפנות לאחת הסדנאות ושם תוכל לקבל הכוונה יש לך גם את איציק VR שבנה לא מעט רכבים חזקים

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 20:39
על ידי barak-b
כמו שכבר נאמר כאן , אין צ'יפ של סברינג .
האם אי פעם נסעתה על רכב שהוא 400-450 כח סוס ?
יש לא מעט השלחות על רכב כזה קטן עם כמות כזאת של כח .

לעניין השיפורים : לפרוייקט כזה כדאי לשים בצד סביבות ה20-25K, ויש מצב לאפילו יותר .
כולל : פתיחת מנוע , החלפת מכלולים שם כמו טלטלים מיסבים וכו' , טורבו גדול (30-76 אוליי ואולי גדול יותר) , סעפות וכל החמוצים מסביב כמו ניהול, קולרים, משאבת דלק מזרקים מאף 3" ועוד המון דברים .
למידע הרבה יותר מדויק יש לפנות לאחת הסדנאות , כל אחת והמוצרים שלה .
ולדעתי האישית כדאי לשפר לאט לאט ולהגיעה קודם לסט אפ מלא על הטורבו שיש לך .
תחפור קצת בפורום , תמצא מידע מה עושה מה ברכב , תלמד וקח החלטה .

בהצלחה .

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 20:53
על ידי ben4x4
טעות שלו..
הצ'יפ של אפסולוט,צנרת מלאה 3' , ודוד אחורי של סברינג.
הוא מכוון ל400-450 , לדעתי סט אפ של 30/76

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 21:31
על ידי orha12
צנרת 3' על האיביזה זה לא "יותר מידי"?
שאני הרכבתי והתייעצתי אמרו לי ש-3' לקופרה לא יעשה לה טוב ולכן שמתי 2.75..

שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 21 ינואר 2013, 22:27
על ידי alon2407
לטורבו מקורי באיביזה מומלץ 2.5..אם כמו שרשמת שאתה מתכנן להרכיב טורבו גדול אז צנרת 3 הכי אידאלית עבורך

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 22 ינואר 2013, 03:50
על ידי dk123
חברים לילד עוד לא נגמר המלווה והוא רוצה 3076,אני ההיתי ממליץ על לדעת לנהוג ואחרי זה להתחיל לשפר :evil:

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 22 ינואר 2013, 11:04
על ידי Ari
לא נכנסתי עוד לרקע בנהיגה שלו, בעיקר לא בהספק גבוה על מנוע כזה קטן
ועוד על איביזה.
קודם כל נראה עם הוא בכלל מבין את העלויות וכנראה שהוא ירד מי זה
כי עם היה לו מראש את הסכום הזה כנראה שהוא היה קונה כבר רכב אחר

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 22 ינואר 2013, 12:57
על ידי baliti6
בטעות רשמתי ציפ של סברינג אני יודע למה אני ניכנס ואתם מכירים משהו אולי שמוכר קיט יד שניה וזה בכלל שווה לקנות יד שניה..?
יש לי על הרכב ציפ של אבסולוט
צנרת 3 דוד של סברינג ודאון פיפ..

Re: שיפור הרכב עזרה...

הודעהפורסם: 22 ינואר 2013, 14:45
על ידי Ari
אתה יודע לאן אתה נכנס מבחינת נהיגה או תקציב?
יש אפשרות למצוא קיטים יד שניה.
מה התקציב שאתה מוכן להשקיע בשביל זה?