[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead שאלה לגבי הרצה | VAGIT
ההפך הוא הנכון באת סיום ההרצה רצוי ואף מומלץ להחליף שמן וגם את הפילטר אחרי הרצה בגלל השחיקה המוגברת של המנוע בזמן ההרצה נוצרים משקעים מתחתיים בשמן בקמות מוגברת מזו המצויה באופן נורמטיבי אני יכול להגיד לך שאפילו ניתן להבחין בכך בעין בלתי מזוינת השאלה שלי היא ה 4000 ק"מ כי המנועים של היום נבנים ברמה הרבה יותר מדויקת מפעם עם טולרנסים נמוכים מה שלא דורש את ההרצות הערוכות של פעם .כיום הרצה היא סיום של לא יותר מ1000 ק"מ חוץ מזה שברוב המקרים המנוע מגיע מורץ מהמפעל, שם בשניות הראשונות של החיים שלו העלו אותו על דינמומטר ואנסו אותו בכל סל"ד ומאמץ אפשרי בכדי ליבוק עם הוא תקין, כך שההרצה שהלקוח חושב שכן נחוצה היא מיותרת .....אה וכן...אחרי ההרצה הזאת גם כן מחליפים את השמן. אני אישית מחליף שמן 4 פעמים בכל הרצה של מנוע שאני בונה, פעם ראשונה לאחר התחממות ראשונה של המנוע, אחרי 100 ק"מ 500 ק"מ ואז ב 1000 ק"מ. ב 1000 ק"מ הראשונים אני שם במנוע שמן מינראלי הכי זול שיש ב 20 ש"ח לגלון, שבדרך כלל מורכב משעריות של שמנים שסוננו ממאגרי עודפי השמן של מוסכים. הסיבה לכך היא שהוא עושה את העבודה שלו בצורה טובה יותר משמן סינטטי, שהוא מחליק מידי להרצה ולא נותן לרכיבים השונים במנוע להישחק בצורה טובה. רק לאחר מכן אחרי ה 1000 ק"מ הראשונים מחליף לשמן סינטטי לגבי אופן ביצוע ההרצה זה כבר סיפור אחר....