עמוד 1 מתוך 2
שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
30 מרץ 2013, 05:28
על ידי tolik
שלום
למי שניתקל בבעיה כזאת יש לי פולו 2011 ואחרי חניה ממשוכת או אחרי שהאוטו עמד בלילה קר בהנעה יש רעש כזה של מתכות למשך 1-2שניות
מישהו יודע אולי איך לסדר את זה ?
תודה מראש
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
30 מרץ 2013, 09:16
על ידי Ram_SL
אם אני מבין נכון את הרעש שאתה מדבר עליו אז הוא תקין , כאשר האוטו עומד רוב השמן יורד לעגן השמן
אז כאשר אתה מניע יש רעשים לשנייה או שתיים עד שהשמן מגיע למקומות שצריך בלחץ המתאים ..
במנועים האלה לפי כמה שזכור לי יש מרימי שסתומים הדראוליים אז אם אין לחץ שמן מתאים הם אלה שיכולים לעשות את הרעש שאתה מדבר עליו .
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
31 מרץ 2013, 00:11
על ידי ovadia10
גם לי יש את התופעה הזאת ובדרך כלל כשהמנוע קר לאו דווקא בבוקר, לא תמיד זה קורה.
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
31 מרץ 2013, 02:52
על ידי tolik
תודה ראם
וכן זה קורה פעם כן פעם לא הרעש כאילו האוטו כבר 20 שנה על הכביש מעצבן אין מה לעשות עם זה ?
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
31 מרץ 2013, 16:08
על ידי Ram_SL
תראה , הכי טוב זה שמוסך יבדוק את זה אבל כיבן שזה קורה מתי שהאוטו עומד הרבה זמן וקר קשה יהיה להשמיע להם את זה , היתי מנסה אולי להקליט עם מיקרופון
בכל מקרה גם אצלי המנוע רועש בבוקר לכ4-5 שניות ראשונות
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
02 אפריל 2013, 11:11
על ידי mblsha
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
04 אפריל 2013, 04:15
על ידי tolik
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
04 אפריל 2013, 04:16
על ידי tolik
ושכחתי להוסיף צ'מפיון יגידו הכל בסדר
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
05 אפריל 2013, 11:44
על ידי tolik
הייתי היום במוסך וסידרו לי את הרעש הבעיה היא רצועת טיימינג +מותחנים אז למי שיש את התופעה ממליץ לו ללכת לסדר את זה כי זה יכול ליגרום לבעיות רציניות ותיקחו בחשבון שזה לשרוף. חצי יום
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
05 אפריל 2013, 14:02
על ידי Ram_SL
כמו שאמרתי , אולי הרעש שהיה לך זה משהו אחר והכי טוב שבעל מקצוע יבדוק כי דרך המקלדת לא ניתן להבין .
ואיזה טיימינג אם לאוטו שלך אמורה להיות שרשרת תזמון פנימית שבתוך המנוע ?
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
06 אפריל 2013, 02:46
על ידי tolik
אתה צודק ניסחתי קצת לא נכון
זה שרשרת תיזמון
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
06 אפריל 2013, 08:20
על ידי Ram_SL
אה אוקיי
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
08 אפריל 2013, 22:11
על ידי ovadia10
ביום רביעי קבעתי למוסך, נראה מה יהיה
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
09 אפריל 2013, 01:59
על ידי tolik
בהצלחה
ממליץ לך להקליט את הרעש וממליץ בחום על מוסך בשחר מוטורס חולון
Re: שאלה:הנעת רכב אחרי חניה ממושכת

פורסם:
09 אפריל 2013, 18:39
על ידי Ram_SL
אני היתי כבר שלוש פעמים בשחר מוטורס ויצאתי מרוצה אז ממליץ גם ..