[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead חנקן לצמיגים, מה זה? | VAGIT
עברתי ליד פנצ'ריה היום ויצא לי לראות פרסומת של מילוי חנקן בצמיגים, בפרסומת כמובן רשום בלי סוף דברים טובים כגון "חוסך דלק, עמיד יותר,מעריך את חיי הצמיג, בלה בלה בלה" השאלה באמת זה משהו טוב? מהידע שלי אני יודע שבמטוסים/מסוקים משתמשים גם בחנקן. מישהו פה משתמש? יודע מה יתן לנו? מומלץ? מחירים בערך? תודה
אני לא יודע למה לשים את זה בצמיגים, אבל אני יכול לאמר לך למה שמים את זה נניח בבולמים אחורים או קידמים לדוגמה באופניים (אולי אילו אותם שיקולים). אני אישית רוכב דאון היל והבולמים שלי מנופחים בחנקן, מהסיבה הפשוטה שחנקן לוקח לו יותר זמן להתחמם מאשר האויר ובכך, שהבולם עובד האויר בתוך הבולם מתחמם ומתפשט ובכך הבולם מאבד במידה מסויימת מיכולת העבודה התקינה שלו. כאשר מנפחים בחנקן, לחנקן לוקח יותר זמן להתחמם, ובכך הבולם עובד יותר טוב לאורך זמן, להגיד לך שאני אישית מרגיש את (ואני רוכב שמתחרה), לא באמת מרגיש את זה אולי רוכבים ברמה עולמית כן.
*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל *** *** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***
בגדול "הסרה" של החמצן היא זאת שמועילה כאן, אוויר מכיל כמות גדולה של חנקן אבל גם חמצן, חנקן "נטו" לא מושפע מלחות (מה שלא חסר באצרנו) ולא מתחמצן (בדומה לחמצן עצמו). איך זה שייך לעולם שלנו פשוט, חנקן מושפע פחות משינוי בטמפ' ולכן שומר על הצמיג (בפיזיקה זה נקרא מקדם חיכוך ) מאוזן ומנופח ובעל אותו מבנה רוב הזמן. כמובן שיש גם השלכה על הצמיג עצמו שכן חנקן לא מתחמצן וכו ולשכן שומר על הגומי/והצמיג עצמו (שבנוי מסיבי מתכת גם).
עד כמה זה פרקטי במקרים שלנו, כל אחד יחשוב אם מתאים לו לשלם על זה וכמה בכל פעם.
אני לא חושב ששווה להשקיע את המאמץ הזה. מכיוון שכמעט ורק ניסאן חולים בראש בקטע של ביצועים. תחשוב שאפילו פרארי 458 עדיין משתמשת באוויר "רגיל" בצמיגים והכל בסדר איתה. אז במכוניות כמו שלנו אני לא חושב שנצליח להרגיש איזשהו הבדל.
זה יותר עניין תחרותי..מכוניות דראג וכו ממלאות חנקן.. אם יש לך חנקן זמין (כמו "מים") לך על זה...אבל זה לא כל כך ישנה את היכולות שלך כנהג..אז תתרכזו בלשפר את עצמכם
20K היה לפני שנתיים, הים זה כבר פי 3 יותר ויש דברים שההשקעה בהם שווה..אם זה צמיגים טובים, קווילאוברים וכו, לשלם על ניפוח חנקן פעם בתקופה, ועוד עם חתך די מינימלסטי של 40מ"מ נראה לי מיותר בכל מקרה, כל אחד יעשה מה שנראה לו, כמו שאמרתי עדיף להשקיע את הכסף בלהפוך לנהג יותר טוב כמובן עם רכב ראוי