[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • צמיגים שונים קדימה/אחורה.
עמוד 1 מתוך 1

צמיגים שונים קדימה/אחורה.

הודעהפורסם: 25 פברואר 2011, 02:42
על ידי GTI
רצה לי המחשבה בראש לשים R1R אוחזים מקדימה עם ה-Bridgestone RE050A מאחורה.
יש לי תחושה של נסיעה על בלונים בנהיגה שאני מת להפטר ממנה ולהחליף צמיג יכול להיות שלב ראשון בפתרון הבעיה.
בנוסף הצמיגים הנוכחיים מרגישים יותר מדי לכיוון המשפחתיים ספורטיביים עם דופן ממש רכה שלא מחזיקה בפניות כמו שצריך. (ניפוח מעל סף מסוים כדי לפצות על הדופן גורר סוג של כבדות בהגה, היגוי מוטה מומנט ופוגע משמעותית באחיזה.)

מה אתם אומרים?

Re: צמיגים שונים קדימה/אחורה.

הודעהפורסם: 25 פברואר 2011, 04:16
על ידי AHG
לרוב, ניפוח יתר גורם לקלילות בהגה, ולא לכבדות.
ואגב, ההיגוי תמיד מוטה מומנט ... כנראה שלא הקשבת לד"ר :-)

Re: צמיגים שונים קדימה/אחורה.

הודעהפורסם: 25 פברואר 2011, 04:34
על ידי GTI
נכון שההיגוי תמיד מוטה מומנט אך באופן כללי בGTI זה ממש מזערי ולא מפריע ביחס לרכבי הנעה קידמית אחרים שיצא לי לנהוג בהם.
בניפוח יתר זה ממש בא לידי ביטויי.

Re: צמיגים שונים קדימה/אחורה.

הודעהפורסם: 25 פברואר 2011, 12:06
על ידי AHG
אשמח אם תוכל לתאר יותר (תיאור מצב, לפי ואחרי) ...
אצלי במומנט גבוה הוא נוטה לתת-היגוי, כמו אצל כל אחד.
אני מייחס את זה למיומנות הנמוכה שלי ולצמיגי 205/50 (לעומת 225/45 שיש לך).

אצלי לא חשתי פער בניפוח בין 30 ל-35 psi (ניפוח חם, כמובן), אבל, זה רכב טיפה שונה.

Re: צמיגים שונים קדימה/אחורה.

הודעהפורסם: 03 אפריל 2011, 10:56
על ידי אייל
לא נשמע הגיוני מה שאתה מספר בעניין ה RE050A - זה אחד הצמיגים היותר טובים שהתנסיתי בהם , צמיג מעולה.
לא זכור לי שיש לו דופן רופסת או משהו קרוב לזה.

ל R1R חסרונות אחרים שאתה צריך לקחת בחשבון.

אני באופן אישית שם תמיד רביעייה זהה.

Re: צמיגים שונים קדימה/אחורה.

הודעהפורסם: 03 אפריל 2011, 11:07
על ידי Aviry
אני עברתי מdunlop direza 101 ל Toyo r1r וגיליתי רכב אחר לגמרי!
הרעיון של פותח השרשור יכול להניב את התוצאה שהוא מייחל לה אך יתווסף לזה שובבות יתר של הזנב.
החסרונות של הr1r זה אורך החיים שלו שמגיע ל25k ק״מ לערך וקשה לי להאמין שיותר מזה, חסרון נוסף הוא שהם רועשים יותר, בתחילה זה ממש מורגש אבל אחרי כמה מאות ק״מ זה נחלש משמעותית, היום גם כשאני מנסה לשמוע את הרעש הזה שוב, אני לא מצליח. לדעתי זה הצמיג ביצועים שנותן את התמורה הטובה ביותר לכסף, כל מתחרה רציני שלו עולה פי 2 עד פי 4.

Re: צמיגים שונים קדימה/אחורה.

הודעהפורסם: 03 אפריל 2011, 11:16
על ידי GTI
אייל, כנראה כבר הספקת לשכוח, אני אצלם את הדופן של הקידמיים שלי בהזדמנות ואעלה פה. (שים לב גם שהצמיגים שלי תמיד מנופחים לפחות 38PSI)
אני מרגיש שאני נוסע על בלונים וחיצונית זה גם נראה כך ביחס לR1R.