ראשית אומר לך ברוכים הבאים ותודה על המחמאות.
לגבי שאלתך אומר לך כך:
למ בעצם אנחנו "משפרים"? הסיבה היא שמה שהיצרן מתקין ברכב, הוא לא תמיד הכי טוב, ויש לו מגרעות, הסיבה שהיצרן בחר להתקין את זה היא בדרך כלל פשרה שתתאים לכמה שיותר לקוחות + כמובן עלויות כספיות.
האפרויות שהצעת הם בולמים + קפיצים מול קוילאוברים, ולכן אסביר לך בקצרה על ההבדלים בינהם למרות שיש כאלו שיציאו לך גם אפשרויות שיפור אחרות כמו קפיצים + סט אנטי רולים.
בולמים + קפיצים הם האופציה הזולה יותר מבחינה כלכלית במידה ותשווה אותם לקוילאוברים
מאותה החברה.
הם באים PRESET (מכוונים מראש) עד ידי החברה המיצרת ולכן לאחר התקנתם אתה מקבל גובה שונה של הרכב שלא ניתן לכיוון, ורמת קשיחות בולם שלא ניתנת לכיוון (אם קשה מדיי - תתמודד).
יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות כמובן.
קוילאוברים הם מוצר שהלקוח יכול "לשחק איתו" ולכן הוא היקר יותר:
הרעיון מאחוריו הוא שאתה יכול לקבוע את גובה הרכב. אנשים שחשוב להם המראה הנמוך, כמעט תמיד וילכו על אופציה זו שכן בה אתה יכול להגיע לגובה מאוד מאוד נמוך.
בקוילאוברים מסדרות מתקדמות יותר אפשר גם לכיוון את קשיחות הבולם, ואז אפשר להתפשר אם הנסיעה קשה לך מדיי. או להפך, להקשיח עוד אם לא מספק אותך. ואם אתה ממש נהג ברמה גבוה, אפשר ממש לשחק כדי להגיע לSETUP שמתאים לנהיגה שלך.
אך עם זאת, במידה ומשאתה מחפש הוא התנהגות טובה יותר בלבד, וגובה הרכב איינו עניין חשוב עבורך, סט בולמים קפיצים הוא תמורה טובה יותר לכסף שכן הקוילאוברים תמיד יהיו יקרים יותר במידה ומשווים אותם לבולמים קפיצים
מאותה חברה.
מקווה שעזרתי,
עמרי