[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead בעיית אחיזה ולא כייף...... | VAGIT
הרכב לא מצליח לאחוז אפילו ב-70-80 קמ"ש קו ישר אם תרצו אני מבין שהלאון קופרה החדשה היא הנעה קדמית אבל האם אפשר לעשות משהו ש*משמעותית* ישפיע על אחיזת הרכב הרכב STG1+ 340 כ"ס בנאבה בקיצור כן הכוח קיים אבל אף פעם לא מורגש ולא אין לי שום כוונה ללחוץ 100-200 אולי פעם באף פעם בכביש יחסית בטוח .
אתה עם צמיגים טובים יחסית, הייתי ממליץ לך לנסות להוריד קצת אוויר, תנסה למצוא את הPSI הנכון לך, אם זה לא עוזר אולי לנסות צמיגים דביקים יותר PS2\PSS\R1R, לפי התקציב כמובן.
השאלה היותר מעניינת היא האם הרמת האף של האוטו גדולה יותר שמשחררים את כל הסוסים או כוח הסיבוב שיורד לגלגלים גדול יותר אם אתה מצליח להבין את הקו מחשבה שלי כי אז אני גם יבין איפה עדיף לי להשקיע יותר כרגע אני יגיד לך איך זה מרגיש אוטו משוגע אבל באמת משוגע שבגדול מסתלבט עליך (-: 360 כוח במנוע (בערך כמובן) שאיך אומרים אני צרפתיה עגלה שלא זזה אם אני בכלל מצליח להוריד אפילו 200 כוח לגלגל בסביבות המהירות 50-90 ואני בכלל לא מדבר על מהמקום אני מבין הנעה קדמית והכל.
בוא נגיד שבמצערת מלאה כל הזמן, גם עם קוילאוברים טובים לא תצליח להוריד את כל הכח לכביש, כמו שיריב אמר תמצא את הSWEET SPOT בשילוב המצערת\אחיזה. אף מתרומם?, זה תמיד יקרה, אם בא לך להשקיע על אנטי ליפט, זה רק יועיל לך. אני עדיין בדעה של להתחדש בצמיגים דביקים.
אני מניח שגורם ההשפעה הרציני ביותר זה coil overs עכשיו השאלה היא על מה עדיף ללכת v1'v2'v3 חשוב לי לשמור על מצבי הנהיגה זאת אומרת שמצב קומפורט ישאר ככה (לא מוכן לוותר על זה) אשמח להמלצות.....
נ.ב הסיבה שאני נגד אנטי ליפט זה כי זה פשוט מוצר שמתנגד לחוקי הפיזיקה ונראה לי שכל דבר שמתנגד לחוקים הוא לא בהכרח טוב תקנו אותי אם אני טועה
האנטי ליפט לא "מתנגד לחוקי הפיזיקה", זה לא מוצר קסם שמושך את הרכב שלך למטה שהוא מתרומם, הוא פשוט משנה את הגיאומטריה של המתלים כך שבזמן האצה במקום שהרכב יתרומם, הכוח\עומס שבדרך כלל מופעל על השלדה וגורם לרכב להתרומם הוא פועל על הזרועות (שהזווית שלהם השתנתה לנמוך יותר בעקבות האנטיליפט) והרכב יישאר באותו זווית.
יכול להיות שאני קצת טועה בהסבר שלי, אני לא אלוף בלבטא את עצמי בכתב, אז מצטער מראש.
אתה יכול באנטי ליפט המקורי להתקין בושינגים מחוזקים,וזה ימנע את התזוזה לגמרי,האנטיליפט אפטר מרקט נותן אולי חצי מעלה של קאמבר,אם אני זוכר נכון. קוילאובר תיקח לפחותV2,ורק בשביל הכיוונים שמאפשרים ביום יום לנסוע על הכי רך,ומתי שמתגרזן עוברים לקשיחות בשניות. אבל מדובר על הוצאה גדולה,שווה ואולי יספיק לך,סט קפיצים בלבד,בתור התחלה. תמיד תוכל לפרק ולמכור ולהחזיר חלק מהכסף. ולחשוב להקשיח בדרכים אחרות.
האמת שבחו"ל הרבה אנשים עם הבולמים המתכווננים התקינו סט קפיצים (H&R/VWR), ונהנים מכל רגע, אם היית אומר לי שהרכב לא אוחז בפניות הייתי ממליץ (כי הייתי מבין גם שאתה בנאדם שמביא את הרכב לקצה הזה), מכיוון שלא נראה לי שזה השימוש שלך ברכב, לא המלצתי מלכתחילה ללכת ולהשקיע בכיוון, למרות שזו השקעה מבורכת (לי אישית זה חשוב יותר מלעלות בכח).
קודם כל מסכים עם שניכם בהקשר לשני התגובות האחרונות שלכם ואגב תודה על ההסבר בקשר לאופן הפעילות של אנטי ליפט חוץ מזה אני באמת מעדיף להשקיע בהתנהגות כביש של הרכב בהרבה מעבר לעוד כוח אין טעם להשקיע בכוח שלעולם לא תשתמש גם אם בשליטתך וגם אם לא בשליטתך (כנראה שלא בשליטתך) בוא נגיד שבזמן האחרון למדתי להעריך הרבה יותר את התנהגות הרכב חלוקת המשקל וכדומה היום כביכול אני מבין ממש מתי רכב ספורט או באמת רכב ספורט בקיצור כוח לא אומר שהרכב הוא רכב ספורט זה תלוי בכל החבילה קיצר בוא נדבר מספרים ......אחת הסדנאות שהייתי אצלה(מי שמכיר אותי יודע כבר אצלי מי אני משפר) הסבירו לי שv3 זה בסביבות הכלייה משמע 10-12 אלף לפני עבודה בקיצור צחקתי ואמרתי לו נראה לך שהאוטו "פח" הזה שווה שאני ישים עליו קוילים במחיר כזה כאילו זה היה איזה פורשה ואז הפסקנו לצחוק ונפלו לי הפנים ברמה של מה עושים "סעמק" אז אולי באמת נתחיל לפנות לכיוון של קפיצים ובולמים אבל לא זכרתי לשאול מספרים על כך בקיצור אני לגמרי הולך לעזוב את שיפורי הכוח וכרגע פרויקט על התנהגות כביש 360 כוח במנוע בשבילי זה יותר ממספיק. דעתכם?
לא סתם הרבה אנשים ממליצים להכיר את הרכב לפני תוספת כח כלשהי, רכב שמתנהג עם X כח לא מתנהג אותו דבר עם XX כח. קפיצים ואנטי ליפט ישדרגו לך את האחיזה והורדת הכח לכביש, הכי חשוב לפני הכל זה צמיגים דביקים ואוחזים. V2 לדעתי זה הפתרון האידיאלי, V3 יקר מאוד וזה לפני התקנה וכיוונים.
דברים טובים עולים,מכיר ששילמו 10 אלף על V3 בשביל רכב ששווה 50 אלף,ומבסוטים מכול רגע. תמיד תוכל לפרק אחרי שנתיים שלוש ולמכור אותם לפחות ב6-7,ככה שהפסדת 3-4 אבל נהנת כמה שנים. מחיר ההתקנה אמור להיות דומה. שוב אולי תחשוב על דברים אחרים לשפר לפני המתלים,ולא חסר כאלו.
הי אתה עם רכב הנעה קדמית וכזה כוח אז למה ציפית? גולף אר בקושי אוחזת עם כוח כזה. אני סובל מאותה בעיה לכן עשיתי מספר דברים שעזרו: 1. R888 2. קוילאוברים h&r monotube 3. אנטירולים מאותה חברה לאחיזה בסיבובים 4. אנטיליפט ובוקסה קדמית למשולשים של פאוורפלקס מהסדרה השחורה עצה נוספת, יש בקר גדישה דומה לזה של greddy של חברת eboost תוכל לכוון גדישה בכל הילוך ואז תקבע כמה כוח תרצה להוריד לכביש בכל הילוך בעלות של 2000 שח בערך לפני שתשקיע בקוילאוברים שעולים פי חמש. גם של greddy נראה לי שעושה את אותה עבודה. בהצלחה