[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • צמיגי Runflat לסיאט לאון, מומלץ או לא?
עמוד 1 מתוך 1

צמיגי Runflat לסיאט לאון, מומלץ או לא?

הודעהפורסם: 19 דצמבר 2016, 12:41
על ידי svosco
שלום,

אני עומד לפני רכישת צמיגים חדשים ללאון שלי במידה 225/40/18

בגדול חשבתי ללכת על צמיגי
Michelin Pilot Sport 4
או על צמיגי Goddyear Eagle F1 Asymmetric 2

אני שואל את עצמי אם כדאי אולי לבחון רכישה של צמיגים מסוג runflat המאפשרים נסיעה גם עם תקר כאשר אני חושב על כך שזה יכול להיות יותר בטיחותי שכן תקר בגלגל יכול להתרחש גם בנסיעה בכביש מהיר ואנו מכירים את האסונות שהתרחשו בעת שאנשים ניסו להחליף גלגל ונפגעו מרכב חולף.

אשמח לדעת האם הנסיעה באופייה שתהיה שונה משמעותית, האם צמיגי אל-תקר כאלו הם יותר נוקשים מצמיגים רגילים, האם ההיגוי שונה והאם הצמיג גם יקר יותר.

ממי שיש לו ניסיון עם צמיגים מסוג זה ויכול לתת חוות דעת זה מאוד יעזור לי בקבלת ההחלטה.

כמו כן אם ההתלבטות היא בין צמיגי המישלין לצמיגי ה- goodyear אז על מה הייתם ממליצים לי ללכת? המחירים די דומים.

מישהו יכול אולי להגיד לי גם איזה קוד עומס ומהירות אני בדיוק צריך, אני לא מספיק מבין בין הדגמים השונים שיש לכל צמיג וכמובן רוצה לבחור באופצייה המתאימה ביותר לרכב שלי (לאון 1.8 מודל 2011 עם ג׳אנטים 18 וכרגע יש עליהם צמיגים מישלין פיילוט ספורט 3 במידה 225/40/18).

תודה!

תגובה: צמיגי Runflat לסיאט לאון, מומלץ או לא?

הודעהפורסם: 22 דצמבר 2016, 00:43
על ידי svosco
אוקיי אז רוצה לעדכן שביצעתי את ההחלפה, התקנתי רבעייה של מישלין PS4 אתמול בבוקר. אומנם עוד לא ממש יצא לי לעשות איתם נסיעות משמעותיות אבל ממה שהתרשמתי לא הבחנתי בכך שההיגוי הפך לכבד יותר שזה משהו שנתקלתי בו באחד הפוסטים לגבי הצמיגים הללו. הבחנתי שהאחיזה טובה יותר בהשוואה ל- PS3 אבל צריך לזכור שהצמיגים הקודמים מן הסתם כבר לא היו חדשים אבל בכל זאת מהמעט פניות שכן יצא לי לבחון אותם האחיזה גבוהה יותר.

אני חושב שהם מעט שקטים יותר מהצמיגים הקודמים ותופעה מאוד מעניינת שנתקלתי בה היא שהצמיגים כאילו מעיפים יותר אבנים קטנות שיש על הכביש לתוך הכנף בהשוואה לצמיגים הקודמים שקצת קשה לי להבין את מה שעומד מאחורי זה, האם זה אומר שהחריצים בצמיגים רחבים יותר ולכן האבנים הקטנות נתקעות בהם ואז עפות מהכוח הצנטריפוגלי? אולי העובדה שעכשיו לאחר הגשם יש יותר אבנים שיורדות מהצמיגים של הרכבים שנוסעים בכבישים ולכן זה בולט יותר? בינתיים בעיני זו קצת תעלומה, כמובן לא משהו שמהווה בעיה כלשהי רק שמתי לב שזה קורה בתדירות הרבה יותר גבוהה מבעבר.

מה שאותי אישית קצת מעצבן זה מדוע בהתקנה של צמיגים על ג׳אנטים איכותיים החישוק צריך להיות משופשף כתוצאה מהשימוש שהם עושים בלום פלדה כדי לעלות ו/או להוריד את הצמיג על/ הג׳אנטים. הרי ברור שיש דרך לעלות או להוריד צמיגים מהג׳אנטים בלי לשפשף את הג׳אנטים נכון? הרי כשקונים רכב חדש הג׳אנטים לא מגיעים משופשפים בגלל שהתקינו עליהם צמיגים. האם זה נובע מחוסר מקצועיות, או סתם מחוסר איכפתיות. אומנם הג׳אנטים שלי לא חדשים אבל אני מאוד משתדל לשמור עליהם. לא אמרתי כלום על העניין הזה לאחר ההתקנה, אבל כשחזרתי הביתה ושטפתי את הרכב מכל הטינופת של ימי הגשם ומהלכלוך שהיה על הג׳אנטים אז זה כמובן ישר בלט לעין. האם אין כיום מכונות קצת יותר משוכללות שמסוגלות לעלות או להוריד צמיג בלי לפגוע בג׳אנטים? האם זה יותר מידי לבקש בעידן של היום? כדי להסוות את השיפשופים הללו התקנתי על החישוק את הפס גומי שיושב על ההיקף של החישוק, היה לי אחד כזה שבזמנו הזמנתי ולא יצא לי להתקין אז אתמול עשיתי גם את זה בעצמי. מג׳אנט אחד זה ירד כבר בנסיעה מהירה ראשונה, כנראה שהדבק לא תפס הכי טוב, זה די בעייתי כי אין מגע הכי טוב בין הפס גומי לחישוק ובעת נסיעה מהירה פועלים עליו כוחות צנטריפוגלים מאוד גדולים שרק רוצים להעיף אותו לעזעזל. בפעם הקודמת שניסיתי את ההתקנה הזו כל פסי הגומי התעופפו ברגע שעליתי על איילון ונסעתי במהירות של כביש מהיר, הפעם ציפיתי שיקרה אותו הדבר אבל בינתיים 3 חישוקים מחזיקים מעמד ורק מאחד זה התעופף. התנאים להדבקה לא היו אידיאלים כי הטמפרטורה בחוץ הייתה נמוכה והם ממליצים לחמם את הדבק לפני ההתקנה מה שלא עשיתי (אין לי גישה עם נקודת חשמל ליד הרכב שמאפשרת להשתמש במייבש שיער או במפיץ חום תעשייתי כדי לחמם את הדבק לפני ביצוע ההדבקה) וכנראה פוגם ביכולת הדבק להתחבר בעוצמה גבוהה יותר לחישוקים.

בכל מקרה מצרף לינק בו ניתן לראות תמונות מאתמול של הצמיגים ותמונות לאחר שהצמיגים הותקנו על הרכב.

אשתדל לעדכן גם בהמשך לגבי רשמים מהנהיגה עם הצמיגים על כביש רטוב ויבש.

https://www.dropbox.com/sh/27o7zi51h...Xv2EmWAva?dl=0

תגובה: צמיגי Runflat לסיאט לאון, מומלץ או לא?

הודעהפורסם: 03 ינואר 2017, 00:12
על ידי toroy
תודה על העידכון! טוב לדעת

תגובה: צמיגי Runflat לסיאט לאון, מומלץ או לא?

הודעהפורסם: 27 ינואר 2017, 01:28
על ידי אייל
מרגיש כמוך בנושא הלום והטיפול הלא עדין בג'נט בעת החלפת צמיג

היום החלפתי רביעייה (GOODYEAR F1 ASYMETRIC 3) וזה פשוט הרתיח אותי.


מנסיון העבר, ברשת צ'ק אפ מצויידים במכונות שהן המלה האחרונה בתחום והחלפת הצמיגים הקודמת (TOYO)עברה ללא שריטה.

ההחלפה הנוכחית, זה כבר נראה בשבוע הבא , לא בוצע בצ'ק אפ מאחר והותקן גודייר