[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • A1 צמיגים ועופות מוזרים
עמוד 1 מתוך 1

A1 צמיגים ועופות מוזרים

הודעהפורסם: 22 מאי 2011, 18:19
על ידי or171
ברשותי A1 1.4 122 DSG7 .
קודם כל אומר בקצרה שהנושא עלה גם בפורום שירוקו וגם בקארספורום למען שקיפות ולמען אם מישהו לא בטוח שזה אותו אחד.
הרעיון התחיל ממחשבה על ציפצופ ומה יקרה בנושא האחיזה שגם ככה הרכב בראשון שני ומהירות נמוכה או מהמקום בגז עמוק מתחפר והESP עושה שרירים,מלבד זאת בסיבוב באמצע גז גורם לזנב לשמוח-אמנם אני אוהב את זה אך האם זה יהיה מוגזם?
בכל מקרה עלתה מחשבה של אולי לנעול צמיגים דביקים יותר:
כרגע הג'אנט הוא הV-SPOKE חמש צלעות 17" הוא לובש 215/40.
החברה שיש כרגע והדגם אני לא זוכר אברר בהזדמנות הראשונה שאני ארד לרכב.
הייתי מבקש המלצה לצמיגים במידות האלו שיספקו לי אחיזה גבוהה יותר בסיבוב ופחות התחפרות ביציאה מהמקום הרעש לא משנה לי כי אני בדר"כ עם ווליום גבוהה עם הבוס והנוחות גם ככה לא קריטית אם יש ג'אנט 17 בחתך נמוך עם מתלים נוקשים כמו שרק אאודי הגרמניים יודעים לעשות.
התקציב-כרגע לא פאקטור אלה אם כן אגלה שיש צמיגים שנמכרים בכמה אלפים בארץ לצמיג במידות האלו.

Re: A1 צמיגים ועופות מוזרים

הודעהפורסם: 23 מאי 2011, 16:12
על ידי nety
לא בדיוק הבנתי את הכל ההודעה רק הבנתי שיש לך a1 ואתה רוצה עוד סיבובים ?

Re: A1 צמיגים ועופות מוזרים

הודעהפורסם: 23 מאי 2011, 17:37
על ידי or171
אני יודע שיש לי בעיה בכתיבה מאייפון ,אני מתעצל לפעמים לפסק או להשתמש במילות קישור או ארוכות:
אבל אם זה מה שהבנת מכל הטקסט הזה אני חושב שאתה צריך לחזור עליו שוב ולבוא מוכן יותר למבחן הבא.
*מחשבה על ציפ ועודף כח למערכת האוחזת.
*סוג הרכב הג'אנטים והמידות
*מה האהבות והצרכים שלי(פה קלעתי חלקית).
*בקשה לייעוץ לסוג הצמיגים שיש במידות האלו ואוחזים בצורה אבסולוטית בסיבוב וביציאה מהמקום
* יש עוד כמה דברים שרשמתי אבל נראה לי שהבנת את הפואנטה.
אז חברי הנכבדים-
חוץ מפורום ייעודי של A1 באירופה אתם לדעתי הפורום הבא שיש למצוא מידע והמלצות לרכב הזה.
עם כל הכבוד לפורום שירוקו הן לא נועלות צמיגים כאלו וקארספורום הוא פורום כללי.
אתם מתמקצעים ברכבים האלו אז מה קורה?(;
בחו" נאמר לי שברטוב עדיף הקוננטיננטל sc3 ביבש נאמר לי שהפי-זירו טובים,עלה גם שהיוקוהמה אוחזים טוב אך מתבלים מהר.
אשמח לשמוע ממכם תגובות ממה שאתם מכירים בארצנו וממה שזמין למידות הנ"ל-(גם שם נועלים מידות משלי לא כולם השקיעו בג'אנטים האלו .).

Re: A1 צמיגים ועופות מוזרים

הודעהפורסם: 24 מאי 2011, 19:31
על ידי alon2407
אני לא יודע עד כמה ה-A1 בנויה להתנהגות ספורטיבית.

Re: A1 צמיגים ועופות מוזרים

הודעהפורסם: 25 מאי 2011, 14:45
על ידי or171
נכון אתה לא יודע.
הרכב נבנה כתחרות ישירה למיניקופר.
הרכב עם הגה במשקל מעולה מגיב טוב יושב טוב ומשתף פעולה ומתקשר בניגוד להרבה אאודי אחרות שנהגתי עליהן(גם S3).
אם אתה לא יודע אז תברר לפני שאתה מעלה פה ניצוצות שלילה אצל עוד אנשים שלא ממש מכירים את הרכב.

Re: A1 צמיגים ועופות מוזרים

הודעהפורסם: 25 מאי 2011, 21:48
על ידי alon2407
S3 לא מגיבה?
אולי נהגת על אחת מקולקלת.
חבל שאתה ישר תוקף כנהוג להרבה אנשים.

**בקשר ל-A1-
אני לא מכיר את הרכב ולכן אמרתי ככה"נ לא יודע.
התגובה שלי היא על פי התרשמות ראשונית שלי שזה לא רכב שבנוי להרביץ סיבובים.
אם אני טועה?אתה מוזמן לבוא ולהראות וללמד.
אנא ממך,בפעם הבאה לפני שאתה מתנפח,אל תיכנס ישר למגננה ותתקוף.
סך הכל כולנו באנו לשתף :)

Re: A1 צמיגים ועופות מוזרים

הודעהפורסם: 26 מאי 2011, 17:00
על ידי or171
האמת שלא התנפחתי אבל לאחר שקראתי את מה שרשמתי הרגע זה באמת לא במקום מתנצל.
הכוונה הייתה להסביר ובלהט הדברים המילים נכתבו כתקיפה.
וכן לצערי אני יכול לומר לך שS3 מבחינת משקל ההגה וחדות היא פשוט לא זה-היא מהירה מאוד היא פנייתית מאוד -אך עדיין זה לא הופך אותה לרכב שהוא מתקשר מגיב וזז כמו שאתה רוצה.
אני אוהב מאוד אאודי במיוחד בגרסאות הS והRS אני חושב שיש להם מנועים מדהימים גיר והנעה פנטסטיים והעיצוב אין מה לדבר-ההגה והקלות שבה נעשים הדברים זה כבר סיפור בפני עצמו.
יש שיגידו שזה גאוני שהרכב כל כך קל לשליטה ויש שיגידו שזה הופך אותך לאנמי אני מקוטלג בקטגורייה שתיים.
מבחינת חלוקת משקל תקשורת עם הנהג חדות ומשקל הגה לא הייתי משווה אותה לבמוו בכלל .
יש אגב באינטרנט הרבה כתבות דומות על דברים שאני מנסה להמחיש כאן אר8 מול קורבט זד אר 1 או ויירון מו אף1 או אם נהיה צנועים גם אפשר לראות את הבימריות מול האאודי.
הכל טוב המספרים מעולה הכל מתפקד יכול להיות שגם בזמנים האאודי טובות יותר לפעמים אבל שורה תחתונה שאתה יושב בפנים אתה לא באמת מרגש בתקשורת מלאה עם הרכב.
מקווה שזה היה מספיק מפורט לגבי מה שרשמתי על הS3 אני לא מזלזל בה אבל במחיר שלה אם הייתי מחפש משהו לנהוג בו באמת זה סיפור אחר.
מה שהפתיע אותי בA1 שלא ציפיתי לו הוא העובדה שההגה שלה במשקל מאוד טוב והוא יותר מתקשר וחד ואין לו שטח מת באמצע אולי ממש ממש ממש קטן לחדי ההבחנה גם לא בטוח.
החלוקת משקל נעשתה בצורה טובה מרכב הכובד של האוטו ואיך שהוא זז בכבישים טכניים זה פשוט כיף ומעלה חיוך על הפנים וגורם לך להבין מה אתה עושה ומה הכביש משדר ולא סתם לסובב את ההגה לכיוון הפניה .
מצד שני אולי בגלל ששלושת הרכבים האחרונים שלי היו בקטגוריית מנהלים וV6 אממוספרי בלי טורבו אולי כבר שחכתי מזה רכב קטן נמוך משקל אפסי וטורבו.