דלג לתוכן

  • המגזין
  • פורום
  • הרשמה
  • התחברהתחבר
     
     
     
    שכחתי את ססמתי
חיפוש מתקדם

בנוגע לפירוק ספוילר

  • עמוד ראשי טכניקוסמטיקה
תוספות ושיפורים קוסמטים לחוץ ולפנים הVAGIT שלכם.
פרסם תגובה
הודעה אחת • עמוד 1 מתוך 1

בנוגע לפירוק ספוילר

על ידי -moshe- » 07 יוני 2014, 10:40

היי חברים,אז מכרתי את הסיאט והתחדשתי בסוזוקי. ברכבי מסוג סוזוקי 4 דלתות מותקנת ספוילר. אני רוצה לפרק את הספוילר כי יש מעיכה בפח של תא המטען, לצבוע, לסתום חורים ולא להחזיר את הספוילר. האם התהליך יכול להוריד לי מהמחירון של הרכב? האם ייתכנו נזילות לאחר סתימה של חורים בתא המטען? תודה על העזרה חברים ושבת שלום.
סמל אישי של המשתמש
-moshe-
משתמש חדש
משתמש חדש
 
הודעות: 7
הצטרף: 17 פברואר 2011, 03:28
חזור למעלה

פרסם תגובה
הודעה אחת • עמוד 1 מתוך 1
חזור אל קוסמטיקה
מי מחובר
משתמשים רשומים: Bing [Bot], Google [Bot]
התחברות
 
 
 
שכחתי את ססמתי
  • עמוד ראשי
  • כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]

אודות

VAGIT.co.il הוקמה ב2011 במטרה לאחד את קהילת חובבי קונצרן VAG המכיל בתוכו את מותגי Audi, VW, Seat ו Skoda. עד מהרה הפכה ואגית להיות להיות הקהילה הגדולה בישראל לחובבי המותג וכן לאחד ממקורות המידע הגדולים ברשת בנושא.

לינקים

  •  פורום
  •  תנאי שימוש
  •  שאלות נפוצות
  •  צור קשר
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.