[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • שידרוגים לרמת ה- ELEGANCE
עמוד 1 מתוך 1

שידרוגים לרמת ה- ELEGANCE

הודעהפורסם: 02 יולי 2014, 09:44
על ידי ()rb1T
שלום חברים,
לפני כשבוע קיבלתי את הרכב החדש שלי בעבודה, הפעם החלטתי ללכת על סקודה אוקטביה.
מדובר בדגם ליסינג 1.2 TSI.
בעבר לא היה לי רכבים אירופיים, רוב הניסיון שלי עם רכבי ליסינג יפנים ברמת אבזור הכי נמוכה.
תמיד השתדלתי להכניס כמה שינויים קוסמטיים ברכב שלי, חשוב לי שהאוטו שלי יראה טוב ולא עוד 4 גלגלים מליסינג.

קיצר, להלן השאלות – איפה אני משדרג את הגריל הקדמי התחתון + פנסי ערפל לאלה של הדגם ELEGANCE?
האם ניתן להתקין צ'יפ כך שיהיה ניתן להסיר אותו בקלות לפני כל מסירה של הרכב לטיפול?
עם השאר אסתדר לבד 

תודה מראש