[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 677: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
VAGIT • שמירה על חיצוניות הרכב
עמוד 1 מתוך 1

שמירה על חיצוניות הרכב

הודעהפורסם: 12 ספטמבר 2016, 23:52
על ידי idos
שלום לכולם
רכשתי סיאט איביזה שנת 2014, ואני מעוניין לשמור עליה מבחינה חיצוני בניגוד לרכב הקודם שלי.

אני לא מבין הרבה בזה ורציתי לדעת מה אני צריך לקנות.. איפה לקנות.. איזה דברים ופעולות אני צריך ליישם על הרכב (מושגים כמו פלסטלינה וכאלה לא אומרים לי כלום כי אני לא מבין בזה כלום) על מנת לשמור על הצבע וכל מני דברים כאלה.

תודה מראש

תגובה: שמירה על חיצוניות הרכב

הודעהפורסם: 13 ספטמבר 2016, 22:35
על ידי maor848
נתחיל בזה שאם אתה רוצה לשמור על הצבע, ועל הצורה,
תצטרך להחנות רחוק מהחארות שפותחים דלתות

דבר שני
פוליש - מוריד שריטות קטנות מהרכב
וקס - מיישלם שכבת "הגנה" ומחזיר ברק

מומלץ ליישם ניקוי יסודי, פלסטלינה, פוליש ואז ווקס, עבודה לא קלה, מומלץ להשתמש בחומרים איכותיים

תגובה: שמירה על חיצוניות הרכב

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2016, 23:11
על ידי דניאל רוטקין
שלום,

כדי לשמור על ערך הגבוה ברכב להרבה שנים, צריך להיצמד לכללים הבאים:

ניקיון מתמיד - שטיפה חיצונית ופנימית לפחות פעמיים בחודש, שטיפה ידנית עם
כפפת מיקרופייבר היא המומלצת.

הגנה לצבע - בנוסף לשטיפות, חובה לבצע טיפול פלסטלינה ואוטם צבע או ווקס
כל שלושה חודשים.

חניה מסודרת - לעולם על תחנה מתחת לעץ או ליד אתר בניה וכך תימנע
מ- 80% בעיות בצבע הרכב.

נ.ב. טיפ קטן ממני תרכוש כפפת מיקרופייבר וג'ילדה לבנה, תשמור בתא המטען.
כאשר תבוא לשטוף את הרכב תבקש שישטפו עם הכלים שלך.

תגובה: שמירה על חיצוניות הרכב

הודעהפורסם: 20 ינואר 2017, 23:54
על ידי benelatias
נתחיל בזה ששוטפים את הרכב רק בשטיפה ידנית (כן לחלק מהאנשים זה מכה :lol: )
דבר שני : לא רוחצים את הרכב בסבון כלים! סבון כלים מוריד את שכבת הווקס שעל הרכב
ומותר להשתמש בו רק שרוצים להוריד את הווקס על הרכב ואת כל השומנים אבל גם לזה
יש סבונים שמיועדים לזה
כלים לניקיון הרכב :
מייקרופייבר!
הכי טוב
כפפות
מטליות
ובסיום השימוש לנקות או אפילו לכבס
מזכיר שאם זה נופל על הריצפה זה מת פשוט
המתלית סופגת את כל הלכלוך ואתה פשוט תשרוט את האוטו שלך

שיטה מומלצת לשטיפת הרכב היא שיטת 2 הדליים
תיקח 2 דליים אחד עם מים ואחד עם סבון
וכשאתה מסבן את כל איזור באוטו פשוט לפני שאתה טובל את המטלית בדלי של הסבון
תסחט אותה לפני ותטבול במים ואחרי זה בסבון
ככה כל הלכלוך יורד בדלי של המים

כמובן שיש עוד הרבה שיטות ועצות אבל תצטרך לקרוא על זה כי יקח לי שעות לכתוב לך :D
מזל טוב על הרכב ;)

תגובה: שמירה על חיצוניות הרכב

הודעהפורסם: 25 ינואר 2017, 12:25
על ידי iliahrom
תתחיל מלמידת מושגים בסיסיים כמו שטיפה נכונה
הבחור פו ציין את שיטת שני הדלאים שהיא באמת הדרך להשמר מסווירלים(שריטות ממש עדינות כמו כורי עכביש)
כמובן תצתרך לקנות חומרים וכלים נורמליים לשטיפה
בבסיס תצתרך שמפו לרכב, 2 דלאים ודירט גארד(כמו משטח שאתה שם בדלי שאמור לשמור על הלכלוך למטה) כמו כן תצתרך כפפת מיקרו פייבר או כבשה(צמר).
לשלבי ייבוש תצתרך מס' מגבות איכותיות עם צפיפות סיבים גבוהה 800GSM ומעלה,ניתן לרכוש בארת באוטוסטוס/יעקוב אלטר/קלינסטרס או ממספר אתרים בחול(בינהם יש גם איביי עם מוכר קוריאני עם מגבות מעולות במחיר נוח יחסית)


הסבר בסיסי:
ווקס- בגדול הינו "ציפוי" שמחזיר מראה חיי לצבע(לצבעים בהירים כמעט ואין השפעה, רק תוספת ברק) בדרך כלל רובם מכילים ריכוז גבוהה של קרנובה ועוד רכיבים שאינם סינטטים,עמיד לתקופה קצרה(3 שבועות חודש), יש מגוון רחב יחסית של מומלצים מחברות מובילות כמו מנזרנה, CG, מגוואירס ועוד שנוחים לישום של אדם ללא יותר מידי ידע ונסיון.

ווקס סינטטי, מציע בדרך כלל נקודת אמצע בין אוטם לווקס, נותן מראה דיי טוב ועמידות גבוהה יחסית (בין 3 חודשים לחצי שנה), אחד מהם שקל לעבוד הוא קולינט 845 שניתן לרכוש באיביי במחיר נוח.

אוטם צבע, הינו סינטטי לגמרי(הכל מסונטז ויוצר ע"י אדם לפי פרמטרים מסויימים), בדומה לווקס הסינטטי מלא, מציעה הגנה לטווח של 3 עד חצי שנה, יש את JETSEAL ומנזרנה PL שקלים לעבודה ויחסית עמידים

ציפוי נאנו/קרמי ודומיו, חומר כימי שנמרח/מרוסס על פח הרכב(ישנם גם ציפויים לעור, בד,פלסטיק וגומי, עיקרון דומה בכולם) ובעצם יוצר שיכבר מקרונית שמגנה מהתנאים מסויימים, ציפויים אלו בדרך כלל עמידים הרבה יותר מווקסים ואוטמים ומחזיקים באיזור השנתיים+(תלוי איך מתיחסים אליהם ואיך מכינים את השטח לפני הישום) כמובן המחיר גם בהתאם.
מתאפיינים בהתנהגות הידרופובית יפה מאוד, הורדה הרבה יותר קלילה של זיהומים וליכלוכים מהפח.

**ההגנות של אוטמים ווקסים הינה מקרינת UV מטווח ממש קצר מלשלשת ציפורים, כמו כן הקלה בשטיפה**

*הכנת שטח בדרך כלל מחייבת מעבר עם פלסטלינה(כשמו החומר מרגיש וניראה כמו פלסטלינה ומסיר מזהמים שאינם ניראים לעין אך מורגשים במעבר יד) תחליף לפלסטלינה יכול להיות חומר של CARPRO בשם IRONX שמפרק ליכלוך(אפרט יותר אם תרצה) בעצם החומר אינו מחייב עבודה רבה, רסס על רכב שטוף,המתן שיתחיל לדמם לכמה דקות ושטוף חזרה(מומלץ מעבר שני)
לאחר מכן מעבר עם אלכוהול מדולל שניתן לרכוש(לא מדולל) בביוטיקר ולדלל לרמה של 15-20% עם מים(מומלץ מזוקקים) לאחר מעבר כזה אתה יכול להתחיל לעשות פוליש או לישם אוטם/ווקס(אם שני החומרים מיושמים אז אוטם קודם לווקס). כמו כן תצרך ציוד נוסף כמו מגבות נפרדות להורדת ווקס ונפרדות לאוטם כמו כן גם פדים נורמליים לישום ווקס ואוטם(נפרדים גם כן)*

לגבי פוליש החידוש מראה, אם אין לך את הידע הבסיסי עדיף שתפנה לבעל מקצוע(לא חסר בעלי מקצוע/עסקים שעושים פוליש טוב, חלקם יכול לישם לך גם אוטם וואקס ואפילו ציפוי נאנו/קרמי).

מקווה שההסבר דיי מובן :)