טוב, לא ידעתי איך לכתוב את הכותרת כדי שיהיה מובן, אבל למקרה שלא, חוות דעת חיובי על גיל קאר בראשון לציון.
הסיפור הוא כזה, מאז שקיבלתי את הרכב (11/2015) היו לי בעיות עם המצלמה רוורס, בקצרה, הייתה עובדת מתי שבא לה, חחח, לפעמים הייתה עובדת ותוך כדי חניה, הייתה נעלמת.
בגלל עצלנות נטו, רק בבוקר (14/3) קבעתי תור והלכתי לשם שיטפלו בזה.
היו שם 2 חברה, נחמדים, לא עשו לי בעיות, ובסופו של דבר, החליפו לי את המתאם ל1 חדש לגמרי (הפותח מסך הכוונה) ועל הדרך, עדכנו לי לגרסה אחרונה של הוויז.
נכון לעכשיו, זה נראה שהבעיה נפתרה, אין בעיות יותר עם המצלמה.
אז כשמגיע להם חוות דעת טובה, צריך לכתוב גם נכון? לא רק תלונות, חח.
משהו נוסף, הייתה לי את הבעיה שלא הייתי יכול להתעסק עם ההגדרות של האנדרואיד גם כאשר הבלם יד למעלה ואני על ניטרל (הרכב ידני), ההסבר של הבחור שם היה כזה, הפותח מסך מגיע מהחברה כדי לשים אותו ברכב אוטומטי, ולא ידני, וכאשר לחצתי על משהו, התאפס הסיפור הזה, וזאת הסיבה שלא יכולתי לשנות את ההגדרות של האנדרואיד (כמו השפה של המערכת לספרדית למשל), זאת הסיבה שהבחור נתן לי, אמת או לא? לא יודע, פשוט רציתי לספר לכם כי אני זוכר שהיו עוד אנשים פה עם הבעיה הזאת.
בסופו של דבר, אני מפסות, טיפלו לי בבעיות שהיו, והכל עובד כמו שצריך.
אם יש שאלות, אני פה.