הצגת waze במסך הראשי בAudi Q2
אהלן חבר'ה,
איך ניתן להציג את מסך ה-waze מפלאפון סמסונג (עם אנדרואיד) על המסך הראשי ב-Audi Q2?
אשמח לטיפים וההסבר.
תודה מראש לעונים.
איך ניתן להציג את מסך ה-waze מפלאפון סמסונג (עם אנדרואיד) על המסך הראשי ב-Audi Q2?
אשמח לטיפים וההסבר.
תודה מראש לעונים.