עזרה יש לי סיאט איביזה שנת 2015 רמת גימור נמוכה

פורסם:
07 אוגוסט 2019, 15:26
על ידי Tomermizrahi12345
אהלן יש לי סיאט איביזה 2015 רמת גימור am5
ואני מעוניין להכניס מערכת מולטימדיה של אנדרואיד רוצה לדעת אם צריך מתאם מסוים
תגובה: עזרה יש לי סיאט איביזה שנת 2015 רמת גימור נמוכה

פורסם:
16 אוגוסט 2019, 15:17
על ידי Auto1Emocion
מקווה לעזור
במערכת המקורית של סיאט יש חיבור ISO
מיוחד. ( ככל הנראה אירופה)
אני הוצאתי את המערכת שלי ואז גיליתי את החיבור הזה.
שלח לי את הנייד שלך אני אשלח לך תמונה של החיבור.
יש כל מיני סוגים לפי שנתון של הרכב וכול...